HaterDiskus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) De kommer sikkert neste år når det er 10-års-jubileum for det første albumet. Endret 11. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hvilket album er det? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det het bare "Slipknot" tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 De gjorde et poeng ut av at det ikke skulle bil 3,5 år til neste gang. Oh thank god. Håper virkelig det ikke blir så lenge til. Hadde tenkt meg på konserten, men hadde rett og slett ikke penger til det. Men jeg SKAL faen meg ta turen neste gang de kommer. Kan ikke la sjansen til å se Slipknot live gå fra meg igjen. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Nei, det burde du ikke heller. De var helt fantastiske live. Top notch. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Får håpe de kommer neste år når det er 10-års jubileum da. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Du har ikke bilder av Joey "på hodet"? Om du tenker på da trommesettet hans gikk bananas så har jeg en video av det. Lyden er så som så men.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Tenker på når trommesettet ble levende, ja. EDIT: Vil se den videoen. Endret 11. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kan poste når jeg kommer meg på pcen Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Så Gaahl og snakka med Satyr (de satt på tribuna rett der hvor jeg satt)... De virka ikke så veldig interessert i musikken. Satyr bevegde seg ikke i det hele tatt, satt bare å sendte meldinger Han er veldig hyggelig. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 De nevnte noe med 29. juni neste år, angående nytt album og første album og det greiene der. Var i en moshpit, så fikk bare med meg halvparten Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Det med juni neste år: Da er det 10 år siden de slapp debutalbumet "Slipknot", og da skulle de visst gjøre masse ting de ikke gjorde ellers. Men vi skulle være så heldige at dem gjorde det nå. Blant annet at de spilte Heretic Song og Spit it Out. EDIT: Man lager ikke moshpit på Slipknot. Endret 11. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
picori Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Children of Bodom: Reiste hovedsakelig for å se disse gutta, var moro men lyden var "grøtete" og de spilte altfor kort Machine Head tok jo helt av, fantastisk live opptreden og de visste hvordan man behandler publikum, kveldens overraskelse og høydepunkt Slipknot: Merket veldig godt av majoriteten i salen var Slipknot fans God opptreden og meget god stemning blant publikum, det spinnende trommesettet, JUMP DA FAKK UP! og alle lighterene som ble tent blant publikum var icing Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Mimir, jeg kan være med på at Moshpit ikke hører hjemme på SlipKnoT. Men siden Machine Head hadde spilt før, så syns jeg det gikk greit. Og det var på langt nær like vilt under SlipKnoT som det var på opptredenen før. I alle fall der jeg stod. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Noen som husker setlista? Hadde bare vært artig å se hva de spilte. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Husker den ikke i kronologisk rekkefølge men.. Her er videoen av Joey som tar seg en spinn på trommene. Beklager dårlig lyd og bilde, men sånn går det om man bruker mobilen;) Endret 12. november 2008 av Bjarnemann Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Om du tenker på da trommesettet hans gikk bananas så har jeg en video av det. Lyden er så som så men.. Ikke første gangen de gjør det der Se filmen hos Youtube Fra live DVD som de ga ut for mange år siden... Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Fortsatt gøy med en video fra Spektrum da:D Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Joda, skulle vel bare fram til at det ikke var første gangen de gjorde det der på en turne Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Du finner alt på Disasterpieces DVD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå