konduktans Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Noen som har opplevd konserten enda? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg var der ikveld, var passe knall Liker ikke de nye maskene og draktene til slipknot da Men henda til Joey freaka meg litt ut Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Tøft tøft tøft tøft. Skal se dem i Stockholm på onsdag. Drar i morra klokka 3. Gleder meg BIGTIME! Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) SINN. SYKT. Første gang jeg så Slipknot live, nærmest uvirkelig. JUMP THA FUCK UP!!! ^^ Forresten, noen som telte hvor mange ganger Laiho skreik "FUCK/MOTHERFUCKER" i løpet av showet? Endret 11. november 2008 av Shocklez Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Men henda til Joey freaka meg litt ut Vel godt han ikke spilte med dem Andre gangen jeg ser Slipknot og denne var nesten like bra som når jeg så dem på Rockefeller i 2005, som fremdeles er en av de to tre beste konsertene jeg har sett... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 De henda var fete. :!: Det tok av når dem snurra Joey på siste låta. Drømmen. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg var der, og for en fantastisk kveld (var edru til og med) !! Children of Bodom var "så der" for meg, helt greit - de som kjenner de kan jo si om de leverte bra eller ikke. Machine Head var helt fantastisk, og mye bedre enn da jeg så dem på Quartfestivalen - de spilte flere av de gode gamle låtene og for meg som har fulgt Machine Head i 10 år var det helt fantastisk. Slipknot leverte varene så til de grader, og med unntak av Corey sin maske, så synes jeg de fungerer veldig bra. I tillegg ble det jo både "jump-da-fuck-up" underveis og Joey's trommestunt i ekstranummeret (som jeg tidligere kun har sett på DVD). Det som overrasket meg var at det virket som 90% så Slipknot for første gang i går kveld. (Corey spør alltid hvor mange som har sett dem før, deretter hvor mange som ser dem for første gang). Jeg tror jeg begynner å bli "gammel" - hehe. Var definitivt verd turen, og jeg var så syyyykt sliten. Tok meg helt ut på Machine Head (føltes sånn), og deretter det samme på Slipknot (men stod litt lengre bak da ) Kjørte hjem i natt, og kom i seng kl 04:30! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Jeg var der, og for en fantastisk kveld (var edru til og med) !! Var edru selv. Det gir best utbytte når det er noe såpass stort. Children of Bodom var "så der" for meg, helt greit - de som kjenner de kan jo si om de leverte bra eller ikke. Det ble veldig grøtete. Svak lyd på synt og gitar. Og det er jo nettopp synth og gitar som definerer musikken til CoB. Slipknot leverte varene så til de grader, og med unntak av Corey sin maske, så synes jeg de fungerer veldig bra. I tillegg ble det jo både "jump-da-fuck-up" underveis og Joey's trommestunt i ekstranummeret (som jeg tidligere kun har sett på DVD). Masken til Corey var riktignok stygg, men de leverte definitivt varene. Et helt fantastisk show. Spesieltfornøyd med trommestuntet. EDIT: Skrivefeil Endret 11. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Denne konserten var rett og slett vanvittig tøff! Men må si jeg ble litt skuffet over at de ikke spilte Pulse of the Maggots, Opium of the People eller All Hope is Gone (tittelsangen på det nye albumet deres, wtf?) Og ellers kan man si Machine Head sugde ræv. De spilte ensformig, engasjerte ikke, oog de holdt på i en evighet! Trodde aldri de skulle bli ferdig.. Children of Bodom var greie, men ikke stort mer. Nå høres jeg skuffet ut, men det er jeg ikke! Slipknot leverte absolutt varene, og fra og med de stod på scenen var det en digg konsert, selv om den gjerne kunne vart lenger for meg. Noen som har videoklipp eller bilder de kunne tenke seg å dele? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Enig. Utrolig skuffende at de ikke spilte Pulse of the Maggots. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Når de sånn ca halvveis takket fansen, og dedikerte neste sang til dem var jeg skråsikker på at Pulse of the Maggots var neste ut. Ble nesten litt skuffa når jeg hørte the Heretic Anthem:P Edit: Leif Endret 11. november 2008 av Bjarnemann Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg ble egentlig ikke skuffet over akkurat det, for det er jo en klassiker. Men jeg hadde forventet at Pulse of the Maggots skulle kommer i ekstranummeret. Forresten utrolig kult at dem spilte Spit it Out. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Neinei, ikke misforstå, Heretic Anthem er en av favorittene mine. Var vel mer at jeg ikke liker og ta feil, og at jeg var gira på Pulse der og DA! Btw; Fave fra konserten folks? Endret 11. november 2008 av Bjarnemann Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Og ellers kan man si Machine Head sugde ræv. De spilte ensformig, engasjerte ikke, oog de holdt på i en evighet! Trodde aldri de skulle bli ferdig.. Noen som har videoklipp eller bilder de kunne tenke seg å dele? Jeg synes Machine Head (aka Rob Flynn) gjorde en kanonbra opptreden, med en fantastisk setlist, selv om jeg begynner å bli temmelig lei Halo som sistnummer nå. De engasjerte hvertfall meg og alle de jeg stod med (midt på 4-5 rad) - men det var jo MH-fans hele gjengen da. Fikk kun noen få mobilbilder som ble ok, var sykt trangt, og klamt der jeg stod, hehe. Children of Bodom varmer opp Machine Head tar over - og leverer så til de grader Slipknot på scene med "All Hope is Gone"-banner i bakgrunnen Ekstranummerne blir utført med den velkjente Slipknot-banneren i bakgrunnen Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Du har ikke bilder av Joey "på hodet"? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Fy faen for en konsert. Det tok helt av. Jeg ble helt utrolig positivt overrasket over SlipKnoT! Skal definitivt på neste konsert Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg reiste jo innover for å se CoB, men det var Slipknot som tok av. Noe av det beste jeg har sett live. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg skulle egentlig på denne konserten, men da jeg skulle legge inn kredittkort-informasjon, og skulle trykke bestill så var alle bilettene vekk. Tror dere slipknot kommer til norge igjen med det første? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) De gjorde et poeng ut av at det ikke skulle bil 3,5 år til neste gang. Endret 11. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Whooho! Da kommer de vel neste gang de skal slippe nytt album tenker jeg. Noen som har hørt noe? Eller kanskje en best of? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå