Bloodnick Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Jeg har lett overalt, og finner absolutt ingen sider på nettet om det å lage morsomme 'fysiske' spesialeffekter til film Jeg driver til vanlig med film og foto, og har lang erfaring med program som After Effects. Og jeg har veldig lyst til å prøve noe nytt, og det var da jeg kom til å tenke på at det hadde vært morsomt å prøvd på det å lage manglende lemmer til skuespillere osv . Jeg har sett Rambo nylig sjø, ikke akkurat en herlig film å se, men ble litt fascinert over hvor lite CGI effekter de brukte, og hvor mye som faktisk var the real deal på settet for å si det sånn x) Jeg håper noen kunne gitt meg en veiledning i det å f.eks. lage illusjonen av manglende føtter eller fingrer. Bruk gjerne en litt komplisert framgangsmåte som i alle fall funker, morsomt med utfordringer ^^ Takk på forhånd Endret 10. juli 2008 av Bloodnick Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Å fjerne den aktuelle lemmen fra hvert eneste bilde i den aktuelle scenen burde fungere. Kristoffer Skau gjorde noe lignende i en eller annen baderomsrelatert kortfilm en gang. Lenke til kommentar
Bloodnick Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Ligger den filmen på youtube? Aldri sett den før ;p Er ikke helt sikker på hvilken metode du mener med å fjerne lemmen Endret 10. juli 2008 av Bloodnick Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Ligger den filmen på youtube? Aldri sett den før ;p Er ikke helt sikker på hvilken metode du mener med å fjerne lemmen Fjerne lemmen som i å retusjere den bort i for eksempel Photoshop. Søk etter Kristoffer Skau og bad. Lenke til kommentar
Bloodnick Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Finner ikke noe av den sketsjen ;s Men hadde lyst til å vite hvordan de gjorde det uten retusjering eller noe digital hjelp Her er en link til en blogg hvor de har fjernet en finger på en person: http://charliq.blogspot.com/2007_02_01_archive.html Innlegget heter ”Hei, har du sett fingeren min?" x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå