Kristoffer Torp Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hallo. Jeg skal kjøpe meg en ny telefon, men klarer ikke å bestemme meg mellom Sony Ericsson G900, G700 eller G502. Jeg skal ha med abonnement det er det samme hvilket abonnement det er bare det er billig. Telefonen skal ikke koste mere enn 1500,- med abonnement. Hvilken bør jeg velge? På forhånd takk! Med vennlig hilsen -Kristoffer Torp Lenke til kommentar
Kristoffer Torp Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Er det ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
iau Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Har forsåvidt vurdert de tre selv. Foretrekker G900 fremfor G700 pga. at jeg vil ha den i sort. Størrelsen er vel den samme. De har også begge god battertid. Er ellers litt usikker på hvor trege menyene/telefonen er i bruk så jeg har derfor også kikket på G502, men denne er vel ikke kommet ennå. Synes imidlertid batteritiden her er for dårlig med knapt 330 timer standby... Prisen er for min del irrelevant. Nå, men du sa ellers ikke så mye om ditt behov, men om du prioriterer størrelse og batteri blir det enten G502 eller G900. Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Har forsåvidt vurdert de tre selv. Foretrekker G900 fremfor G700 pga. at jeg vil ha den i sort. Størrelsen er vel den samme. De har også begge god battertid. Er ellers litt usikker på hvor trege menyene/telefonen er i bruk så jeg har derfor også kikket på G502, men denne er vel ikke kommet ennå. Synes imidlertid batteritiden her er for dårlig med knapt 330 timer standby... Prisen er for min del irrelevant. Nå, men du sa ellers ikke så mye om ditt behov, men om du prioriterer størrelse og batteri blir det enten G502 eller G900. G900 får du kun i brunt og rødt. Ikke sort Lenke til kommentar
Kristoffer Torp Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Det jeg skal er å ringe, sms, mms, wifi, ta bilder og musikk. Det er vell stort sett det jeg skal bruke den til, mens batteridtid og sånt er ikke så viktig. Bare den har en god skjerm og jeg kan treffe med den pennen som er med og det med at den er treg gjør ikke så mye, fordi jeg leste at jeg bare kunne ta en firmware oppdt så hjalp det, dette er spesielt rettet mot G900 og G700. Siden det ikke er touchscreen på G502. Lenke til kommentar
ungkar1 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 da anbefaler jeg deg g900, den har wifi(det har ikke g700) og den har bedre kamera. lykke til med kjøpet Lenke til kommentar
Kristoffer Torp Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Jo takk. Lenke til kommentar
iau Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Har forsåvidt vurdert de tre selv. Foretrekker G900 fremfor G700 pga. at jeg vil ha den i sort. Størrelsen er vel den samme. De har også begge god battertid. Er ellers litt usikker på hvor trege menyene/telefonen er i bruk så jeg har derfor også kikket på G502, men denne er vel ikke kommet ennå. Synes imidlertid batteritiden her er for dårlig med knapt 330 timer standby... Prisen er for min del irrelevant. Nå, men du sa ellers ikke så mye om ditt behov, men om du prioriterer størrelse og batteri blir det enten G502 eller G900. G900 får du kun i brunt og rødt. Ikke sort Hmm, mulig det var den dark brown som jeg så på. Den var ihvertfall "sort" nok, men må innrømme at den mørkerøde også er litt fin. Når det gjelder tregheten så har jeg en P1i nå og jeg synes den er ufattelig treg. Det kom aldri noen oppdatering til den som gjorde noe med tregheten. Tar f.eks. flere sekunder å få opp ny sms. Hvis går for en G900 så tror jeg uansett du gjør et godt kjøp mht. battertid på telefonen, selv om det ikke var viktig for deg. Du risikerer i motsatt fall å måtte ha med laderen hver gang du reiser bort, selv om det kun er for et par netter. Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er blitt litt tvilsom til hele G900/700 nå. Vel har de greie kamera, trykkfølsom skjerm og ser ok ut, men de mangler jo vesentlige ting. Hva med Edge og turbo 3G, det er vel nesten et must i dagens teknologi. Synes det blir å kjøpe "varer fra ifjor" med disse telefonene. Har begynt å fatte interesse for Nokia E51, evt. E66......faren er jo at de er altfor like min E65, som forøverig er noe skit. Skal ikke være lett å bestemme seg. Var forresten å trykket litt på C902 og C702 også. Hmmm.....ikke noe for meg i hvert fall. C902 hadde forresten veldig harde taster.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå