Maxiraze Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg lurer op om det er mulig å spille UT3 med splitt screen på xbox live, fikk det til på derre champain greia men ikke på live enda? Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Du kan spille split-screen online på alt untatt ranked matches. Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Ok så det er ikke slik at man må ha to ekte accaunter for å spille splitt screen altså? For jeg fant ikke et eneste game det var mulig til å joine med splitt screen. Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg har ikke spillet forran meg akkurat nå, men jeg er ganske sikker på at hvis du har to kontrollere koblet i(Kanskje du trenger en offline account for den også?) så var det en split-screen option når du skulle søke online game. Men som sagt, har ikke spillet her nå, så jeg kan ikke være sikker. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Du må vel i det minste være logget inn som gjest med kontroller nr2. Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Ja jeg har logget inn på min egen accaunt på nr1 spaken og logger inn på en offline bruker (ellerhva det nå heter, iaf ikke en accaunt jeg har betalt for) på kontrol nummer 2. Vet ikke hvordan jeg logger den inn som gjest. Ja det er mulighet til å søke etter servere med splitt screen men når jeg gjorde det fant jeg ikke en eneste server, så jeg tenkte jeg måtte ha to ekte accaunter altså to accatuner jeg betaler for. Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) du logger inn på din vanlige account med den ene kontrollen.......går inn på multiplayer og skrur på den andre kontrollen......så tar du kontroller nr 2 og trykker x.......så signer du inn som guest......... er ikke vanskeligere enn det......en kompis og jeg gjorde dette igår uten problemer Endret 16. juli 2008 av henry14 Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 oki takker, skal se om jeg får det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå