Gjest Slapp-gjest Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg benytter meg av gjesteposting siden jeg syntes dette er personlig og litt sensitivt. For noen dager siden hadde jeg besøk av ei jente jeg liker utrolig godt. Vi har "drevet på" en stund og blitt utrolig gode venner. Uansett, så endte vi opp i senga. Etter mye klining, etterfulgt av oppvarming skulle vi ha sex. Var selvsagt utrolig tent/kåt, men i det jeg skulle finne frem en kondom fra nattbordskuffen forsvant plutselig ereksjonen. Altså, junior ble slapp. Prøvde å slappe av og ikke tenke så mye på det. Klina og rota litt mer med venninda mi, men den reiste seg fortsatt ikke. Etter en stund så tok jeg saken i egne hender og "fiksa" det. Syntes selvsagt det var litt leit, men kjenner venninda mi såppas godt at det gikk bra og hun "tok det med et smil". Har opplevd akkurat det samme før med ei annen jente og det skjedde akkurat i det jeg skulle finne frem kondomen. Hvorfor tror dere det ble sånn? Hva kan det komme av? Var så kåt som man får blitt, så pluttselig krympa junior! Er det noen som har opplevd det samme og eventuelt har noen tips? Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Har opplevd samma sjæl. Det er en av grunnene til at jeg ikke orker tanken på kondom lenger. Tips kan være å ha kondomen liggende klar veldig nærme slik at det ikke blir en lang pause mellom foreplayet og selve stakingen. Du kan også få jenta til å suge deg og så bare gi henne kondomet mens hun holder på og la henne ta det på som en del av foreplayet slik at du har fysisk stimulering hele tiden frem til kondomet er på 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hvis kondomen ligger langt unna så må du bevege deg og da begynner blodet å sirkulere mer til resten av kroppen og vekk fra lillemannen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Kanskje den har klaustrofobi? 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) steffengd er faktisk ikke så langt unna virkeligheten som det kan virke. Noen mister ereksjon pga. tanken rundt et kondom, spesielt om de har hatt sex uten tidligere kan tanken på et kondom gjøre at tissen blir litt "klaustrofobisk". Edit: Andre grunner, som stress etc. er selvsagt og plausible. Anbefaler deg å integrere kondompåsettingen i forspillet om junior reagerer sånn 8D Endret 12. juli 2008 av Eplefe 1 Lenke til kommentar
Gjest Slapp-gjest Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Har aldri hatt problemer med dette uten kondom, så "klaustrofobi" hørtes ikke så dumt ut. Takk for tips og råd! Satser på at det går bedre i kveld ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Istedet for å tenke på kondomen, tenk på damen som ligger i sengen og venter på deg, kåt deg opp før hun kommer også. Lykke til Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Går ikke alltid like bra, og det kan bli flaut hvis det er noen du ikke kjenner så godt. Shit happens. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hvorfor ikke få dama til å sette den på da? Gjøre det til en del av forspillet? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 OP her. Kondombruk har aldri vært noe problem før. Hadde fremdeles ereksjon da jeg satt den på. Den forsvant derimot når jeg skulle penetrere. Jeg klarte å få ereksjon med full utløsning i helga, men det var bare med rolige handjobs eller blow jobs. Penetrering ble litt for vondt, da det ofte er mer motstand. Lurer også på om tanken på jeg ikke trenger kondom snart kan bidra til at sex med kondom er litt nedtur, men det stoppet meg som sagt ikke på fredag. Anonymous poster hash: a87ac...0c5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg