Gå til innhold

Hvilken størrelse på sykkel

boost75

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Ramme forandrer størrelse etter sykkel tror jeg, visst ikke, så kan du finne info på bikeshop :)

edit: Skikkelig url.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Jeg var hos FullRulle igår på Kalbakken. Prøvde 2 typer. En hybrid mens den hadde ikke låsbare dempere.

En sykkel der med stiv gaffel, 7005 aluminiumsramme og ShimanoDeore 24 gir for 4000,-.

21" passet meg best tror jeg. Følte jeg satt så veldig høyt på 23".

Noen som har erfaringer eller hørt bra om sykkelene de selger på FullRulle , er de verdt pengene ?

Chief_R-W :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

jeg er 1.75 ca og jeg måtte faktiskt ha en small ramme (50cm) prøvde en medium(54cm) men har ganske korte bein så setet kom så langt ned så fikk en veldig oppreist sittestilling og det er lite optimalt i landeveisykkling så da ble det small for å få en mer agressiv sittestilling.

Lenke til kommentar

hmm, jo utifra den tabellen der så skal min sykkel være 46.5cm, men utifra det jeg ble fortalt, og den sykkelen jeg prøvde hos sykkelsport i arendal, det var en hard rocx equilibrium RR c 07 som var i medium på 54cm og den ble hakket for stor og måtte strekke meg litt-

men skal ikke si 100% at det er en 50cm ramme, men vi målte opp og finjusterte sittestilling når jeg henta min sykkel og den har funka veldig fint hitil :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...