secondarykid Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Finner ikke mange løsninger på nett, så jeg spør dere. Hvordan nedgraderer jeg. Har verken cd for Vista eller XP (forhåndsinstalert). Må jeg kjøpe operativsystemet eller går det ann å laste fra nettet? PS! Litt utenfor tråden men, hvordan tar jeg recovery av operativsystemet uten en cd? Fulgte ukke med cd fra NetOnNet ved Fujitsu-Siemens maskinen min! Takk på forhånd. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Finner ikke mange løsninger på nett, så jeg spør dere. Hvordan nedgraderer jeg. Har verken cd for Vista eller XP (forhåndsinstalert). Må jeg kjøpe operativsystemet eller går det ann å laste fra nettet? PS! Litt utenfor tråden men, hvordan tar jeg recovery av operativsystemet uten en cd? Fulgte ukke med cd fra NetOnNet ved Fujitsu-Siemens maskinen min! Takk på forhånd. Ta kontakt med NetOnNet og høyr om dei har FUJITSU SIEMENS FSC OS Downgrade Kit (Vista Business til XP Pro) Dette fungerer om du har Vista Business 32-bit. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Nei. Har forhåndsinnstalert Windows Vista Home Premium 32-bit! Ønsker virkelig Xp. Er det ingen med fornuftige svar der ute? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Nei. Har forhåndsinnstalert Windows Vista Home Premium 32-bit! Ønsker virkelig Xp. Er det ingen med fornuftige svar der ute? Då er du nøydd til å kjøpa ein XP-lisens. Du kan heller ikkje ta full backup av OS Home Premium, det kan du i Business/Ultimate. Men: det pleier vel å vera eit val for å laga ein recovery-dvd fyrste gong ein køyrer ein maskin med ferdiginnstallert OS? Endret 11. juli 2008 av magnusbe Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvorfor ikke nedgradere til Win2K i samme slengen? Ingen ville ha XP når det kom heller.. Lenke til kommentar
Kanius Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 For det første så heter det å "Oppgradere fra Vista til XP" .... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Nei! Ta Windows 95 i stade... Kvifor gå så kort tilbake i tid som til 2001? ta heile steget når du først vil tilbake til steinaldern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå