Gå til innhold

Nedgradere fra Vista til XP

Anbefalte innlegg

Finner ikke mange løsninger på nett, så jeg spør dere. Hvordan nedgraderer jeg. Har verken cd for Vista eller XP (forhåndsinstalert). Må jeg kjøpe operativsystemet eller går det ann å laste fra nettet?

PS! Litt utenfor tråden men, hvordan tar jeg recovery av operativsystemet uten en cd? Fulgte ukke med cd fra NetOnNet ved Fujitsu-Siemens maskinen min!

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finner ikke mange løsninger på nett, så jeg spør dere. Hvordan nedgraderer jeg. Har verken cd for Vista eller XP (forhåndsinstalert). Må jeg kjøpe operativsystemet eller går det ann å laste fra nettet?

PS! Litt utenfor tråden men, hvordan tar jeg recovery av operativsystemet uten en cd? Fulgte ukke med cd fra NetOnNet ved Fujitsu-Siemens maskinen min!

Takk på forhånd.

Ta kontakt med NetOnNet og høyr om dei har

FUJITSU SIEMENS FSC OS Downgrade Kit (Vista Business til XP Pro)

Dette fungerer om du har Vista Business 32-bit.

Lenke til kommentar
Nei. Har forhåndsinnstalert Windows Vista Home Premium 32-bit! Ønsker virkelig Xp. Er det ingen med fornuftige svar der ute?

Då er du nøydd til å kjøpa ein XP-lisens.

Du kan heller ikkje ta full backup av OS Home Premium, det kan du i Business/Ultimate.

Men: det pleier vel å vera eit val for å laga ein recovery-dvd fyrste gong ein køyrer ein maskin med ferdiginnstallert OS?

Endret av magnusbe
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...