Gå til innhold

Nokia 7250

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, 7250 har 4mb minne. Den har ikke mulighet for minneutvidelse.

Nei, bildekvaliteten kan ikke gjøres bedre i noe program. Oppløsningen kan du vel forandre på, men det er ingen vits.

Her er en test: http://www.mobile-review.com/review/nokia-...a-7250-en.shtml

Kort sagt er vel Nokia 7250 en 7210 med kamera.

Vil du ha en med minneutvidelse bør du satse på Nokia 3650, som er en telefon med mange flere muligheter. Dessuten er den billigere.

Lenke til kommentar

nææ synest 3650 ser litt vrien ut, Og 7250 har det samme innmaten som Nokia 6100 (+ litt til) så den er nok ganske så bra vil jeg tro.

Gleder meg til den Samsung telefonen som har 262000 farger og kan ta 20 min. opptak kommer jeg :D (husker ikke helt modellnavnet fant den tillfeldig på nettet falt pladask 8) )

Lenke til kommentar
Jo, 7250 har 4mb minne. Den har ikke mulighet for minneutvidelse.

Nei, bildekvaliteten kan ikke gjøres bedre i noe program. Oppløsningen kan du vel forandre på, men det er ingen vits.

Her er en test: http://www.mobile-review.com/review/nokia-...a-7250-en.shtml

Kort sagt er vel Nokia 7250 en 7210 med kamera.

Vil du ha en med minneutvidelse bør du satse på Nokia 3650, som er en telefon med mange flere muligheter. Dessuten er den billigere.

Nokia 7250 has many features of its predecessor , but it is the first phone of this class, which has a built-in camera. Many consider it to be a copy of Nokia 7210, but it is not so.

:D

Lenke til kommentar

Nokia 7250 has many features of its predecessor , but it is the first phone of this class, which has a built-in camera. Many consider it to be a copy of Nokia 7210, but it is not so.

Når du snakker engelsk, minner du meg om han som tøffer seg for damene i "Kjetil & Kjartan"

Lenke til kommentar

Og hva sier du til dette da?

Følgende funksjoner deler et minnereservoar på 725 kB

MMS-meldinger (maksimumsstørrelse er 45 kB per MMS-melding)

Ringetoner i Galleri (20 forhåndsinnstilte, alle kan fjernes)

Bilder (10 forhåndsinnstilte, alle kan fjernes)

Java™-programmer (3 forhåndsinnstilte, maksimum nedlastingsstørrelse per program er 64 kB)

(tatt fra nokia.no)

Lenke til kommentar

Altså, jeg tviler på at noen gidder å manipulere et bilde til fordel for Nokia, særlig en som skal være nøytral ovenfor temaet, ettersom han tester telefoner! Eller Nokia kan være så sleipe at de sender ut telefoner med ekstra minne til testerene, slik at de skal få et mer positivt syn på den! Slik er det med den saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...