CFM Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Ønsker kritikk på dette bildet jeg tok i dag: Ser kanskje ut som bildet er skjevt, men tror ikke det er det.. -------------------------------- Edit* Rette opp bildet litt.. -------------------------------- Endret 10. juli 2008 av gilera Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Det ser ut som en hvit pil som peker mot himmelen. Jeg liker å myse på det, faktisk. Men det blir fryktelig sterilt. Hva med å teste ut litt støy i bildet? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Hmm.. Kunne det vært i smak i svart-hvitt med støy? (Jeg bare eksperimenterer ) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Nei, ikke sorthvitt. Det blir bare kjedelig her. Farger og støy, please. Og legg ut bildene som vedlegg. Photobucket er i likhet med alle andre eksterne sider som kan linkes til er uønsket her i BK. Det har vi diskutert ferdig og har i fellesskap kommet frem til utvetydige vedtekter for Bildekritikken. Og et sentralt punkt er at bilder ikke skal linkes til, men lastes opp i BK som vedlegg. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Likte fargeversjonen. Som PM sa; Det ser ut som en hvit pil som peker mot himmelen. Enkelt og kult. Less is more stemmer for meg i dette tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå