Vico Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hei. Eg byrja å bruke ubnutu 8.04 for ikkje så lenge sidan, men har fått eit porblem med å spille av filmer. Eg har installert vlc og brukte denne guiden til å installere codecer: hardy Når eg starter ein film i VLC, så blir skjermen heilt svart eller kvit, men ein kan framleis høyre lyden frå filmen. Eg blir då nødt til å restarte maskinen. Totem fungerer litt bedre. Enkelte filmer ser det ut som eg kan kjøre problem frit, mens andre får eg opp denne feilmeldinga når eg kjører totem i terminal: (totem:9023): GStreamer-CRITICAL **: gst_object_unref: assertion `object != NULL' failed Nokon som har noko ide om kva som kan vera gale, eller har vert borti eit liknande problem? Lenke til kommentar
t_k Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Skjermkort bruker du? Drivere? Hvordan output modul bruker du feks i VLC? Lenke til kommentar
Vico Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Eg har ein lenovo 3000 n200 laptop. I følge denne og denne testen, så skal det ikkje vera noko problem med det integrerte skjermkortet og ubuntu. output modul står til default. Bør den skiftes til noko? Lenke til kommentar
t_k Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hmmm. Skal fungere det (om driverne til skjermkortet fungerer) Prøv og velg andre output moduler å se om noe skjer. Du har installert alt av codec'er og sånt? Lenke til kommentar
Vico Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Det ser ut til å funka når eg satte outputen til x11 video output. Flott når ein finn ut av det så raskt. Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå