AL3X Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hmm.. Koolance.. Hvilke temperaturer holder du på CPU? Har hørt at de 80mm viftene bråker en del.. stemmer det? Prøver å holde meg så langt unna 80mm som mulig, jeg.. Koolance er bra det da Og de tre 80mm viftene bråker nesten ikke i det hele tatt, nå har jeg bytta dem ut med 3 Tri-LED vifter men merker ingen forskjell. For å legge til litt mer så har jeg en CPU temp på rundt 30 C (idle) og max 35 C(max load).. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Er det ikke dumt å bruke vodka å tørke bort kjølepasta med?Jeg trodde det satt igjen noen rester. Jeg brukte kondensfjerner som jeg kjøpte på bensinstasjonen for 14 kroner Vodka er faktisk ikke så bra Men derimot neglelakkfjerner er mer futt i. Spørs hva du skal bruke den til... Foretrekker en halvflaske absolut fremfor en halvflaske neglelakkfjerner når jeg skal på byen. Men fra spøk til alvor; bra tråd... Synd du ikke får klokket mer, men over 5k marks er ikke så verst det heller. Bra jobba! Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Heisan Nå e peltieren min på plass.. samme oppsett som han som laga denne tråden. av hovedkort og prosessor annywei. og eg blei litt krye eg AMD XP2400 @ XP2944, ATI Radeon 9700 Pro, (er vel dette som er mest interresant) Overklokka skjermkortet til 365/420 og fikk herlige 5363 poeng i 3DMarks 03. http://service.futuremark.com/compare?2k3=908143 Peltier e digg.. Lenke til kommentar
Tammaz Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Har bare denne gpu/ram nedkjøling: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet539.htm Fikk 5399 poeng i 2003. Målet var faktisk over 5400 poeng. Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Ikje langt fra deg da tiltross for at du har ein bedre CPU og bedre Ram og.. hmm.. sikkert noge mer inni der.. hehe.. *ro ro* men eg blei fornøyde eg.. har forresten sånne ram-kjølebrikker også.. de blir jo gloheide.. hehe men eg har nå ihvertfall mindre støy enn deg *hirr hirr* Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Njaal[NOR]: Hvor blir det av waterchillen (Du vet hva jeg prater om ) Jeg vil se Bilder. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 Njaal[NOR]: Hvor blir det av waterchillen (Du vet hva jeg prater om ) Jeg vil se Bilder. Hehe den ligger på hylla enda... Må prøve ut Vapoen først... Så kommer det nok en oppdatering skal du se... Njaal Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 På hylla . Jeg vil ha bilder jeg . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå