Arctic Skrevet 16. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2003 Kjempemorsomt og se slike ting på forumet! Spørsmål her, er det noe isolasjon på baksiden av kortet? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2003 Litt skuffende overklokkingsresultat... Hvor mye klarte den med standard kjøleribbe? Sjekk det nå oppdatert... 391MHz er et bra resultat uten voltmod. (PS: Leste om en kar på http://www.overclockers.com.au/ som kjørte 410MHz med voltmod og den kjøleren jeg har i dag!) Naal Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2003 Kjempemorsomt og se slike ting på forumet!Spørsmål her, er det noe isolasjon på baksiden av kortet? Ja det er med en neopren bit som settes på baksiden :-) Njaal PS: Sjekk oppdateringen av overklokkingen min... Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 16. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2003 "]Sjekk det nå oppdatert...391MHz er et bra resultat uten voltmod. (PS: Leste om en kar på http://www.overclockers.com.au/ som kjørte 410MHz med voltmod og den kjøleren jeg har i dag!) Naal Det var godt å høre, men voltmod er jo obligatorisk med den kjøleren du har. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mars 2003 "]Sjekk det nå oppdatert...391MHz er et bra resultat uten voltmod. (PS: Leste om en kar på http://www.overclockers.com.au/ som kjørte 410MHz med voltmod og den kjøleren jeg har i dag!) Naal Det var godt å høre, men voltmod er jo obligatorisk med den kjøleren du har. Vet det men jeg brude jo helt klart være fornøyd med 390, Det er i hvertfall over vanlig vannkjøling... Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 17. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2003 "]Vet det men jeg brude jo helt klart være fornøyd med 390, Det er i hvertfall over vanlig vannkjøling... Ingenting er raskt nokk for en overklokker , men jeg skjønner godt at du ikke har lyst til å brenne opp et så nytt og dyrt kort. Senka motstanden litt på voltmodden min slik at jeg har 1,7V på VPUen. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2003 "]Vet det men jeg brude jo helt klart være fornøyd med 390, Det er i hvertfall over vanlig vannkjøling... Ingenting er raskt nokk for en overklokker , men jeg skjønner godt at du ikke har lyst til å brenne opp et så nytt og dyrt kort. Senka motstanden litt på voltmodden min slik at jeg har 1,7V på VPUen. Kunne godt tenkt meg å voltmodde for å gjøre det hele litt mer extremt.. :-) Men først Må jeg bygge meg nytt kabinett, med BIE2 for tempen på vannet er for høy. (Skal ha peltier på prosessoren også...) Njaal Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2003 "] Da kjører vi på med 390 Ja det gikk også greit. Prøvde 395, men det ble endel små svarte prikker i 3dmark03. (Troll) http://service.futuremark.com/compare?2k3=445914 Håper dere likte oppdateringen! Njaal Så bra ut det der, men hadde regna med at du kom høyere kjører selv med innstillingen 383/360 med bare vannkjøling Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2003 Så bra ut det der, men hadde regna med at du kom høyere kjører selv med innstillingen 383/360 med bare vannkjøling Du har ikke voltmod? Det kommer endel ann på hvor heldig du er med GPU. Hadde vi kunnet sammeligne med hva vi hadde klart med stock-kjøler så hadde det vært lettere å se forskjellen. Njaal Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2003 "] hva skuer mine lyseblå? en pennington/donnington inni maskinen? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2003 Hva skuer mine lyseblå? en pennington/donnington inni maskinen? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2003 Hei Njaal. Kjempebra! Godt skrevet og mange fine bilder. Dette kunne med fordel ha vært postet som ordinær artikkel hos www.overklokking.no i stedet for bare her på forumet. Da ville sikkert mange flere lest det testen din, og www.overklokking.no ville blitt veldig glade for slike tilskudd til det materialet de klarer å produsere selv. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2003 Hei Njaal. Kjempebra! Godt skrevet og mange fine bilder. Dette kunne med fordel ha vært postet som ordinær artikkel hos www.overklokking.no i stedet for bare her på forumet. Da ville sikkert mange flere lest det testen din, og www.overklokking.no ville blitt veldig glade for slike tilskudd til det materialet de klarer å produsere selv. Takk! -> Det var hyggelig. Jeg kontaktet ok ved [email protected] og spurte om de hadde tenkt å kunne linke fra hovedsiden til bra forumtråder? Slik de gjør på bla http://www.overclockers.com.au/ Han sa han skulle tenke på det. Njaal Lenke til kommentar
Komle Skrevet 25. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2003 Fin test men jeg synes resultatene dine i 3dmark03 var til dels svært skuffende, jeg får 5254 poeng med en t-bird 1400, 512ddr333(cl2), og et BBA radeon 9700pro @ 405/371,25 og da er det kun sjermkortet som er klokket.... menmen... Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2003 Fin test men jeg synes resultatene dine i 3dmark03 var til dels svært skuffende, jeg får 5254 poeng med en t-bird 1400, 512ddr333(cl2), og et BBA radeon 9700pro @ 405/371,25 og da er det kun sjermkortet som er klokket....menmen... CPU har lite å si i 3DMark03 skjermkortet blir helt klart flaskehals i de fleste tilfeller. Njaal PS: Bra klokking av GPU, voltmod? Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 29. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2003 Feit kjøler. Bra at noen gidder å lage tester for oss . Hva slags blokk har du på CPU? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2003 Feit kjøler. Bra at noen gidder å lage tester for oss . Hva slags blokk har du på CPU? 1. Først takk igjen for hyggelige tilbakemeldinger! 2. En Swiftech MCW462-U. Men skal muligens oppgradere til Vapo snart, ettersom den har blitt så billig på http://www.databutikken.com/no/ Njaal Lenke til kommentar
njub Skrevet 31. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2003 noen som kan anbefale meg et skjermkort jeg får dradd skikkelig ut av med vannkjøling? magnum gpu Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 13. april 2003 Rapporter Del Skrevet 13. april 2003 har tenkt å gjøre det samme på mitt kort etter at jeg har instalert vannkjølinga. Men hvor mye får du i score hvis du ikke kjører cpu test? jeg tror ikke du får så mye da, for jeg får 4300 poeng med 357/324 Men så har jeg bare en xp2000 som ikke er klokket for øyeblikket. Med sputest får jeg lavere score enn å bare kjøre de grafiske testene. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 15. april 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2003 har tenkt å gjøre det samme på mitt kort etter at jeg har instalert vannkjølinga. Men hvor mye får du i score hvis du ikke kjører cpu test? jeg tror ikke du får så mye da, for jeg får 4300 poeng med 357/324 Men så har jeg bare en xp2000 som ikke er klokket for øyeblikket. Med sputest får jeg lavere score enn å bare kjøre de grafiske testene. CPU testen teller ikke med på scoren. Men den blir nok høyere pga god CPU. Njaal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå