RS2000 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Installerte den oppdaterte utgaven av Ubuntu 8.04 i dag. Det trådløse nettverkskortet ble funnet, og det ble også nettverket. I stedet for å bli koblet til, må jeg skrive passordet hele tiden. Passordet blir skrevet riktig, men systemet vil ikke koble til. Har lagt ved skjermbilde. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Har du prøvd å koble til med en manuell tilkobling? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Nei, jeg har ikke det. Har omtrent ingen kunnskaper om Linux / Ubuntu. Valgte denne distribusjonen, da den er enklest for nybegynnere Tips om hvordan jeg gjør det, mottas med takknemmelighet! Lenke til kommentar
Smif Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Ser du prøver deg på WPA Per. Det er dette du har på routeren din? Har selv opplevd at ubuntu ikke finner riktig krypteringsprotokoll. Altså blander Wep-hex/wep-ascii og wpa1/wpa2 wpa Pre./wpa Ent. osv... Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Manuell tilkobling: husk og lås opp når du skal gjøre innstillinger Hadde samme problemet, løsning var å skifte kryptering på routern om til WPA personal lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå