bamsefar Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Hei, Sliter litt med spillet Freelancer. Det har seg slikt at jeg har fullført det første Story Missionet du får og derfra starter deg jeg ser på som et problem. Etter dette missionet får du beskjed om å utforske ta jobber osv og når du har en hvis mengde gryn kommer det neste Story Missionet. Nå har det seg slikt at når jeg går i baren og job board (der du finner deg jobber blant annet) så står det bare: No missions available at this time. Come back later. Og dette står det på hver eneste planet, skip, stasjon ja absolutt hver eneste plass du kan docke.. Er svært irriterende da det ikke er så veldig mye å hente på trading på nåværende tidspunkt. Det vil ta meg mange timer å tjene de usle 12k jeg trenger.. Så jeg tenkte på å bruke en trainer bare for å komme videre å se om jobbene kom. Men neida. Står fortsatt: No missions available at this time. Come back later. Noen som har noen anelse om hva i all verden som er galt? Eller skal det være slikt? Kan ikke tro det da den eneste muligheten man da har til å komme seg videre er å trade goods som tar år! Eller er det noe jeg ikke har tenkt på som må gjøres først? Har prøvd å kjøpe meg status(få opp reputation) med trainern, men får heller ikke noen jobber da. Å jeg vil ikke bruke trainern for å gjennomføre spillet. Er liksom liten vits da. Var jo plenty med jobber i demoen Håper noen som har spilt/spiller hele spillet kan hjelpe meg her. Mvh, Bamsefar Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Jeg har spillt gjennom hele spillet og har aldri opplevd det du snakker om nå. Med andre ord, det skal ikke være slik. Har du prøvd og opprette en ny user og ta det første missionet om igjen? (tar jo ikke lang tid) Lenke til kommentar
runeb Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Såvidt jeg husker ble du bedt om å ta kontakt med en eller annen kar på Pittsburgh etter det første Mission'et. Hvis du ikke har gjort det, er det mulig det er det som lager problemer (du finner ham i baren). Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Litt of topic men hva slags spill er dette?Hørtes litt atrig ut... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 Fixet det før jeg så svarene deres. Hadde noe problemer etter at jeg innstalerte det, noen drivere som ikke funket ihop.. Tror "løsningen" på dette problemet forårsaket det andre. Hvertfall, jeg laget ett nytt game og nå funker det som aldri før.. Spillet er Freelancer og er et nytt spill fra Microsoft Games. Blir lansert i Europa en eller annen gang i April.. Mitt fikk jeg fra *kremt* andre steder.. :wink: Skal sende penger i posten, lover Lenke til kommentar
runeb Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Litt of topic men hva slags spill er dette?Hørtes litt atrig ut... Freelancer er en krysning av rollespill og romkamp-spill der du freser rundt i verdensrommet skyter ned fiender, handler med forskjellige slags varer, gjør oppdrag, utforsker o.l. Hvis du har spillt noen av Elite eller Privateer spillene vet du hva det dreier seg om. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 FY bamsefar!! "mitt fikk jeg fra kremt... andre steder" neida! jeg er sikker på at vi alle har litt skittent mel i posen! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå