HEE Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Er ikke helt sikker på hvorfor jeg skriver en post om dette men det har sikkert noe med all hjelpen jeg har fått her vill bare si STÅ PÅ ALLE SAMMEN fant igjen noen game nyheter på en brent cd fra hw.no test på et geforce 256 ddr kort der ser du hvor lenge jeg har brukt sidene deres !!! ha ellers en hyggelig dag. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Det kommer forøvrig også enda en søsterside til hw.no, men den har strengt tatt ikke noe med PCer å gjøre . Den som lever får ser hva det er . Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Har det noe med motor å gjøre? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Hyggelig at du er fornøyd Lenke til kommentar
kommers Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 ang. ny søsterside: visste vi det ikke? *spille overrasket* jeg går bare og venter på når søstersiden med bolleoppskrifter kommer jeg, så jeg kan diskutere oppskrifter med alle bestemødrene som vanker på forumet. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 ang. ny søsterside: visste vi det ikke? *spille overrasket* jeg går bare og venter på når søstersiden med bolleoppskrifter kommer jeg, så jeg kan diskutere oppskrifter med alle bestemødrene som vanker på forumet. Har vi lekket så mye da? Trodde ikke dere visste om matland.no :oops:. Skitt au, litt må man tåle Lenke til kommentar
EC Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Det kommer antagelig TO nye. Men den ene vil vel _neppe_ bli særlig "ny"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå