Makaakaaa Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hei! Skal på fisketur et par dager nå, og lurer i den forbindelse på om dere har noen tips til diverse myggmidler som faktisk fungerer! Har prøvd disse standard midlene, men ingen ser ut til å fungere. Noen tips? Legger ved denne listen, så dere kan spare dere for innlegg: - Ja, man kan kle seg godt, slik at myggen ikke slipper gjennom. - Skal ikke kjøpe en maskin til 6000,- som fjerner mygg. Lenke til kommentar
storkers Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) jungelgel fra johnson, mulig den heter off på norsk.har prøvd det meste,den er den eneste som funker litt ved regelmessig påføring.bor i finnmark... vet ikke om den svenske er best. http://www.scjohnson.se/products/brand.asp?idb=9&idr=6 flaske 4 fra høyre. Endret 10. juli 2008 av storkers Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Kjøpte en sak til 100 og noe kr som hjelper litt men ikke helt. Dvs du må smøre deg med den saken og det hjelper absolutt men likevel er det noen som biter. Eg har fått fisketurer ødelagt da eg har glemt å ta med meg denne antimygg saken og har rett og slett løpt avgårde. Desverre tiltrekkes myggen og knotten seg veldig mot meg. Kjøpte meg en caps med myggnetting men den har eg ikke brukt enda. Skal fiske laks imorgen så vi får teste den ut. Lenke til kommentar
sierratec Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 nå får ikke jeg opp den list du har lagt ved men personlig synest jeg mygga å djungel oljen fungerer greit Lenke til kommentar
KVK Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Finn ett stoff med mest mulig DEET i seg. Jo mer jo bedre, men husk at du bør spraye klærne og ikke kroppen da stoffet er farlig i høy konsentrasjon og store mengder. Kjøpte selv ett par av disse som jeg ikke har mottatt enda: http://www.travelpharm.com/index.cfm/malar..._100_pump_spray Endret 12. juli 2008 av KVK Lenke til kommentar
egon08 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg pleier å ta en dusj rett før jeg går på fisketur. Hjelper noe enormt de første 3-4 timene... Ingen deodorant eller noe.... Egon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå