Lsass Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Hei dere. Sitter nå på mormor sin pc, som ikke for alt i verden får kontakt med routermodemet/adsl modemet. --> HAR INGEN GATEWAY :o Derfor kommer jeg vel ikke inn.. Her er litt kjapp informasjon: Adsl/router-modem: D-link DSL 360T Kablet netteverk, modemet støtter ikke trådløst Funker på naboen sin usikra wireless - ikke noe galt med laptopen Ligger med screenshot av -> cmd -> ipconfig /all Har prøvd å restarte modemet Har prøvd å instalere nettverket på nytt Har prøvd Winsockfix, eller hva det het. Hva faen kan være feil? Får heller ikke noe kontakt med modemet så jeg kan gå inn og se om det er noe feil der.. HJEEEELP! Endret 10. juli 2008 av Lsass Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Har du prøvd å sette ip, subnet og gateway manuelt? ser ikke ut som du får tildelt noe riktig fra dhcp. Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Takk for svar =) Var nede på brednett i dag og spurte.. Det viser seg at modemet er en ren bridge, og ettersom hva jeg vet da så skal jeg vel ikke få noe gateway osv.. Så har fått med et annet routermodem nå, men funka ikke nå heller.. så de har meldt inn feil på linja, så får vi se hva som skjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå