Bruker-146784 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg er helt ny i i MMORPG verdenen. Har spillt litt WoW men helt ny i AoC (er level 21 i AoC. Har sluttet med WoW). Så hva er feats og hvorfor må man ha feats og hva brukes feats til? PS Jeg er en Aquilonian Conqueror på level 21 som quester og grinder i "Conall`s Valley". Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Feats er noe du får hver level fra level 10+. Feats er sånne poeng du kan sette diverse steder som kan øke helsen din, stamina eller mana, din damage osv. Nå husker jeg ikke hurtigtasten for å åpne Feats Vinduet, men om du har standar gui så er det den knappen helt til høyre i midten av skjermen Bare ta musen over så står det hva det gjør. Kan være lurt og lese på class-forumet til din class på det offisielle forumet, der er det flere som har testa ut mye du kan gå etter Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) hurtig tasten er bokstaven * N * ! til opplysning har du poeng også du kan bruke på forskjellige ting til å få Hide (usynelig) bedre rest regen osv... da trykker man * p * (om du ikke viste det så klart..) Endret 10. juli 2008 av ezkoo125 Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hvis du er ny i MMO's slår du på Tips, da hadde du visst hva der er. (Ikke at det kreves veldig mye for å skjønne det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå