Sekai-ichi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) lager liste, kom med forslag. 2 animeer i hver kategori, endrer lista hvis noen kommer med bedre forslag, men det kan bare være 2 under hver kategori, spør hvis det er noe, og kom med forslag!! husk også at det er en beta og at når jeg har fått 2 animeer på alle kategorier så adder jeg linker og sånt Egnet for de litt eldre Mnemosyne no Musumetachi Wolf's Rain (Gantz) Passer for en hver smak Code Geass Hangekyou no Lelouch Death Note Egnet for de litt yngre One piece Hunter x Hunter Shounen Hagane no Renkinjutsushi Ghost in the Shell Stand Alone Complex: 2nd GiG Shoujo Haruhi no Yutsu Byousoko 5cm Senin Monster serei no moribito Shounen-ai/Yaoi [kom med forslag] [kom med forslag] Shoujo-ai/Yuri [kom med forslag] [kom med forslag] Komedie Sayonara Zetsoubou Sensei Lucky Star Komedie (ecchi) Summomo mo Momomo Bokustatsu Tenshi Dokuro-chan Romance Ef - A Tale of Memories Kimi ga Nozomu Eien Hentai [kom med forslag] [kom med forslag] Mecha Neon Genisis Evangelion Gundam [dere for kåre hvilken som er best] Spesielle anime-er Kara no Kyoukai FLAG Endret 25. juli 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 One Piece overgår Naruto bigtime Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 så mye skal den ha=Þ updata=Þ Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hvilken sjanger er egentlig "ikke-så-silly" som Cowboy Bebop og GitS SAC ? Mindre av dette: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og mer av dette: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg leter egentlig etter noe å se, men ting som One Piece og Full Metal Alchemist gir meg fnatt. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) vet ikke helt om cowboy bepop, med gist må ses! anyway: senin=ikke silly Endret 11. juli 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
Siege Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Soul Eater syns jeg er den beste Anime-en ute nå. Ganske ny serie, har bare laget ca. 20 episoder, er ennå ikke ferdig med sesong 1, men LOVER GODT. For dere som ikke har sett Soul Eater så se få sett det snarest mulig One Piece overgår Naruto bigtime Er enig, One Piece er kjempe bra. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) 20 eps er ikke lite=Þ men sry, soul eater kommer ikke med,poket-monter og one piece er bedre. edit: etter litt gjenomtenking, soul eater er bedre enn poketmosnter..=Þ lol, nvm, lager en poll, si enten poket monster +1 eller soul eater +1, den som får +3 først kommer med=Þ soul eater +1 currently: soul eater=1p poketmonster=0p Endret 11. juli 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Gult er ikke kult! Kan jo ikke lese det som er gult der X_X Og den betegnelsen "for de litt yngre" liker jeg ikke helt Sånt som naruto og One Piece passer fint for de mellom 15-23 eller noe i den dur. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Gult er ikke kult! Kan jo ikke lese det som er gult der X_X Og den betegnelsen "for de litt yngre" liker jeg ikke helt Sånt som naruto og One Piece passer fint for de mellom 15-23 eller noe i den dur. lol, nei vet=Þ marker det=Þ naruto/one piece=veldig simpelt og som er leget med barn i tankene, derfor går de under den katagorien. Endret 11. juli 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 *får denne opp på topp* foreslå ting da!=Þ Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Kanon [Romance] ? eller... Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) er den særlig romantisk da? adder den cuz det er tomt, men er ikke den mer plot-drevet? har ikke sett noe særlig av den selv da, så kan jo ikke argumentere... edit: merker at det er mangel på jenter i denne tråden=Þ gi meg noe shoujo/yaoi/yuri!=Þ og merker at det er mangel på pervoer også, trenger hentai=Þ Endret 15. juli 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
ayucon Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) 12 Kouki Vision of Escaflowne Haibane Renmei Er noen av de som har gitt meg gode minner i nyere tid. Hunter x Hunter er en av de seriene jeg synes gikk naruto en høy gang, men da muligens fordi serien tok ende før den dro ut altfor langt. Dog, den er noe slitsom å komme igjennom de første episodene på. Seirei no Moribito likte jeg også godt, spesielt på grunn av lydsporet, men også karakterer og setting. Bra at flag er nevnt. Monster er også bra, men jeg er personlig ikke helt fan av den. Hvilken kategori du evt ville lagt overnevnte i er jeg usikker på, men tenkte bare jeg skulle dele mine tanker. Forresten, min soleklare anbefaling under romance er Kimi ga Nozomu Eien, da god enhver god romance serie må ha drama Endret 15. juli 2008 av ayucon Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) 12 KoukiVision of Escaflowne Haibane Renmei Er noen av de som har gitt meg gode minner i nyere tid. Hunter x Hunter er en av de seriene jeg synes gikk naruto en høy gang, men da muligens fordi serien tok ende før den dro ut altfor langt. Dog, den er noe slitsom å komme igjennom de første episodene på. Seirei no Moribito likte jeg også godt, spesielt på grunn av lydsporet, men også karakterer og setting. Bra at flag er nevnt. Monster er også bra, men jeg er personlig ikke helt fan av den. Hvilken kategori du evt ville lagt overnevnte i er jeg usikker på, men tenkte bare jeg skulle dele mine tanker. Forresten, min soleklare anbefaling under romance er Kimi ga Nozomu Eien, for hva er ikke romance uten drama hvorfor posta ikke du før?XD seirei no moribito er et must! og hunter x hunter er også en bra erstatning for pokemon!=Þ eien er en bra erstatning til kanon!(Y) de over der har jeg ikke kjennskap til, bare hørt navna en gizilion ganger, så... du må i så fall forklare nærmere=Þ edit: hvor skal jeg sette inn moribito?XD er ikke plass... hm... hvor eller brude jeg sette den inna? den fortjener en plass ny edit: flytta flag ned til special-sjangeren=Þ Endret 16. juli 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 update! mangler bare 7 animeer til før tråden kommer i sluttfasen=Þ gjør den til en beta (nå er den på alpha) Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hentai: Bible Black er vel en av de mest kjente. Og La Blue Girl seriene har jeg hørt mye om. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 bible black er jo futa, man kan jo ikke anbefale futa!!=Þ og la blue gilr har jeg sett litt av, 100% not-hot=Þ tr fra 90 tallet=Þ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Elfen Lied og Shingetsutan Tsukihime er de to eneste animene som har fått meg til å gråte. De er så bra. Kanskje de har en plass på listen? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 elfen lied har ikke en plass der nei=Þ tsukihime må jeg innrømme jeg ikke har fått sett selv om jeg fikk hele i gave for noen uker sia, jeg skal få sett den i løpet av uke though;) men hvis du sier den er så bra kan jeg jo godt adde den hvis det er en åpen spot i kategorien du mener den passer i Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 update!: adda 5cm, men romance var fullt, så adda den som shoujo=Þ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå