r2d290 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Hallo Igår var jeg på båttur, der mobilen kanske fikk en liten dose saltvann over seg, og en annen dose med slag. I dag fikk jeg ikke skrudd på mobilen, så jeg satt inn laderen (koplet til lysnettet). Etter en stund, kommer det opp en skjerm: "Ikke fjern USB-kabelen før du har avsluttet programmet på PC-en" (WTF :S)? Så da prøvde jeg å kople telefonen til datamaskin vha. kabel, deretter installere programmer og drivere, og så ta ut kontakten igjen (for å simmulere det mobilen ønsker jeg skal gjøre). Trykker jeg på "Info", står det: "Alle telefonfunksjoner, med unntak av alamer og varsler, er deaktivert under tilkoblingen. Avslutt USB-tilkoblingen på PC-en og fjern kabelen for å bruke telefonen. Når jeg så tar ut ledningen fra pc-en, står samme beskjed fortsatt. Jeg kan ikke skru av mobilen, fordi "Telefonfunksjoner er utilgjengelige under USB-tilkoblingen" (som ikke eksisterer). Noen geniale forslag for hva jeg kan gjøre videre? Endret 10. juli 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Jaja, men når jeg tar det inn igjen, kommer jeg tilbake til samme ståa... Endret 10. juli 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hvilken SE telefon er det snakk om? Hvor gammel er telefonen? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 z530i Ca to år gammel Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Å, vi er så glad i alt som løser seg av seg selv Men takk for hjelp anyway Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå