kevinedomm Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Heisann! Er i USA naa, og lurte paa om det er vits i aa kjope PS3 her? Hvor mye burde 60GB versjonen koste her as we speak? Og det er bare 60gb versjonen som tar ps2 spill, right? Om jeg kjoper den her, vil den da virke fint i Norge bare jeg bytter stromkabelen til den? Vil spillene jeg kjoper i Norge virke, og vil mine gamle PS2 spill som er kjopt i gamlelandet virke? Paa forhand, takk for svar Endret 10. juli 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Norske PS2 spill vil ikke virke på amerikansk PS3, mens PS3 spill er sonefrie, så da spiller det ingen rolle hvor du kjøper dem. Endret 10. juli 2008 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Heisann! Er i USA naa, og lurte paa om det er vits i aa kjope PS3 her? Hvor mye burde 60GB versjonen koste her as we speak? Og det er bare 60gb versjonen som tar ps2 spill, right? Om jeg kjoper den her, vil den da virke fint i Norge bare jeg bytter stromkabelen til den? Vil spillene jeg kjoper i Norge virke, og vil mine gamle PS2 spill som er kjopt i gamlelandet virke? Paa forhand, takk for svar Jepp da vil det funke Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Huh? Sikker? Bruker ikke US 110V 60Hz eller noe? Tror ikke transformatoren inni kommer til å like seg^^ Må nok bruke en Norge/US switch for strømmen hvis jeg forstod det rett. Endret 11. juli 2008 av TheMaister Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Huh? Sikker? Bruker ikke US 110V eller noe? Tror ikke transformatoren inni kommer til å like seg^^ Funker helt fint å bare bruke en vanlig PC kabel med norsk stikkontakt. Mange som har importert PS3 fra USA på forumet. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Huh? Sikker? Bruker ikke US 110V 60Hz eller noe? Tror ikke transformatoren inni kommer til å like seg^^ Må nok bruke en Norge/US switch for strømmen hvis jeg forstod det rett. Huh? Sikker? Bruker ikke US 110V eller noe? Tror ikke transformatoren inni kommer til å like seg^^ Funker helt fint å bare bruke en vanlig PC kabel med norsk stikkontakt. Mange som har importert PS3 fra USA på forumet. Dette ville jeg ha dobbelt sjekka for aller tilfelles skyld!!! Men mulige PS3 har innebygd spennings-switch, i saa tilfelle skulle det vaere greit. Kjoepte selv en wii fra usa og der maatte jeg bytte og kjoepe ny 220v transformator Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) PSU i PS3 er universal, så det funker heilt flott med vanlig PC-kabel. Har selv importert fra Canada. Herlig at Sony kjører linja med sonefrie PS3 spill i tillegg:) Endret 12. juli 2008 av Mala Lenke til kommentar
runerask Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Det skal stå på dem, hvilken spenning dem krever. Ofte er det "selvtenkende" forsyninger, som selv regulerer seg etter hva man kobler dem til. Da står det på dem for eksempel 110-240VAC. Hvis det er egen strømadapter, så er det bare å skifte ut denne. Noen apparater har dobbel primærspole på trafo, da må denne kobles om, noe som krever at man vet hva man gjør. ellers kan man skaffe seg spenningsomformere, for eksempelvis fra eBay. Har ikke PS3 selv, så jeg prater apparater generellt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå