QPAD92 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hei jeg bestilte pc deler bra netshop,men så er det så lang vente tid på noen av delene så jeg velger å avbestille. der det bare å gå inn på ordrehistorikk, finne ordreren og trykke på "slett ordre? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) dersom du har valget "slett" så er det ikke vanskeligere nei. du kan også sende en epost eller ringe. denne tråden er ganske unødvendig, jeg skulle tro at de fleste klarte å finne ut av dette selv ganske enkelt. og da tenker jeg ikke spesielt på deg QPAD92, det er ganske mange slike tråder med tilsvarende spørsmål som dukker opp i løpet av et år. man lærer ikke noe om man ikke prøver selv. Endret 10. juli 2008 av Spirre Lenke til kommentar
QPAD92 Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 dersom du har valget "slett" så er det ikke vanskeligere nei. du kan også sende en epost eller ringe. denne tråden er ganske unødvendig, jeg skulle tro at de fleste klarte å finne ut av dette selv ganske enkelt. og da tenker jeg ikke spesielt på deg QPAD92, det er ganske mange slike tråder med tilsvarende spørsmål som dukker opp i løpet av et år. man lærer ikke noe om man ikke prøver selv. Ja,skjønner det. Men er jo litt dumt at de sender 2 pc'er:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå