Keiseren av Grønland Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Merkelig, jeg gjorde akkurat som på gif'en. Skal gjøre det om litt på nytt. Men de andre loggene, så det riktig ut der? Jeg har forøvrig fått det problemet at Internett Explorer har blitt ubrukelig i ettertid. Etter at disse pop-up'sene kom, så lukker det seg oftere og oftere. Får ikke skrevet ferdig forumposter engang. - Edit: Her er den tredje loggen fra Combofix: http://www.pastebin.no/11519 Jeg lastet ned filen du ga til meg og dro den over på ikonet. Deretter spør windows om jeg vil kjøre programmet, jeg trykker da kjør, og combofix starter på vanlig måte med to spørsmål om hvorvidt jeg "virkelig er sikker" på at jeg vil kjøre combofix. Endret 12. juli 2008 av Ramius Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Bump. Av en eller annen grunn har Service Pack 2 blitt avinstallert i denne prosessen, og det går ikke lenger an å installere den på nytt. Midt i installasjonen får jeg beskjed om at den ikke har tilgang (?) Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Service Pack 2 blitt avinstallert Dette er rart. Du må sette den tilbake. Tilbehør->systemverktøy->systemgjennoppretting Loggen ser ikke så ille ut,men må prøve og gå tilbake. Endret 13. juli 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Dette er så typisk Windows, det sier at jeg mangler SP2, men den er fortsatt i listen over installert programvare. Men programmer som Windows Media Player 11 vil ikke fungere og ga meg feilmeldingen om at jeg måtte installere SP2. Derfor avinstallerte jeg hele dritten, og vips, så fungerte disse programmene igjen. Uten SP2 på maskinen i det hele tatt. Jeg har også prøvd å installere SP2, men det gikk jo ikke. Kan dette ha noe med at jeg har kjørt snart ørten spyware programmer som hver for seg har slettet både registerfiler, cookies, systemfiler og mer? Uansett, fint loggen så bra ut, jeg har ikke fått en pop up i hele dag, så det ser ut til å hva kvittet seg med det ihvertfall - Edit: Dette var litt kjipt at skulle skje. Hverken photoshop, itunes, wmp eller mange av de andre programmene jeg bruker dagligdags fungerer. Jeg kan heller ikke benytte systemgjennopretting for da forsvinner jo mye filer fra de siste dagene sant? Endret 13. juli 2008 av Ramius Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Jeg har også prøvd å installere SP2, men det gikk jo ikke. Dette må du nesten få til og virke. Du får prøve virker det ikke må du nesten innstalere win nytt. Ikke ofte jeg forslår det. Endret 13. juli 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg brukte gjenopprettingen og satte det tilbake til begynnelsen av juli. Måtte installere Photoshop på nytt men ser ut som problemet er borte. En rekke programvare jeg hadde avinstallert dukker imidlertidig opp på lista over installert programvare. Men når jeg prøver å avinstallere dem igjen så finner de ikke filene. Satser på at dette går nå. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Virker windows uppdate nå? Ja da poster du nye logger,så rydder vi opp litt. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg aner nå ikke om Service pack 2 er installert eller ikke. Men klikker jeg på Windows Update nå så vil det installere Office Sp3, jeg som ikke har Office engang. Jeg har ikke fått noen pop ups nå, men med en gang jeg får noen problemer kan jeg poste nye logger. Takk for hjelpen så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå