Gå til innhold

Brakett for å sette 3,5" i 5,25". Hvor og billig?

Anbefalte innlegg

Tidligere så har jeg kjøpt sånne enkle braketter for å sette inn HDer i 5,25" på Biltema til en rimelig penge. Men jeg finner ikke slike i katalogen dems lenger. Det er slike som dette jeg er ute etter.

Noen som vet hvor jeg får tak i slike, og til en billig penge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mener at Clas ohlson og/eller Biltema har sånt...

Var det jeg trodde, jeg og. Men jeg finner det ikke i katalogene dems på nett.

:ermm:

Fant disse jeg også, en god stund etter at jeg skrev postingen min. Alle har jo forskjellige navn på de der. :ohmy:

Joda, 23,- er ikke så verst, men sist jeg sjekka, så var ikke Microplex akkurat billige på selve forsendelsen, selv med lette pakker. Noen som vet om noen som har slike rimelige, og med fornuftig fraktpris?

Lenke til kommentar
Mener at Clas ohlson og/eller Biltema har sånt...

Var det jeg trodde, jeg og. Men jeg finner det ikke i katalogene dems på nett.

:ermm:

Fant disse jeg også, en god stund etter at jeg skrev postingen min. Alle har jo forskjellige navn på de der. :ohmy:

Joda, 23,- er ikke så verst, men sist jeg sjekka, så var ikke Microplex akkurat billige på selve forsendelsen, selv med lette pakker. Noen som vet om noen som har slike rimelige, og med fornuftig fraktpris?

Fant iallefall en slik i en Multimedia-katalog fra Clas Ohlson. Artikkel nr 32-4182 til kr. 49,-. Utløpsdato på den katalogen var april i år, men regner med at artikkel nummer er det samme, muligens noen kroner mer bare :cool:

Lenke til kommentar
Fant iallefall en slik i en Multimedia-katalog fra Clas Ohlson. Artikkel nr 32-4182 til kr. 49,-. Utløpsdato på den katalogen var april i år, men regner med at artikkel nummer er det samme, muligens noen kroner mer bare :cool:

Nja. Var ikke akkurat det jeg var ute etter.

Da bestiller jeg hos Microplex, også finner jeg sikkert litt annet billig "skrot" å hive med.

Men jeg vil fortsatt lete etter billige slike, for jeg vil garantert trenge fler i fremtiden.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

microplex har endelig startet å ta kredittkort betaling på nett, så du slipper oppkrav og styr. :)

Du er forresten klar over at de som er linket til er 3,5-5,25 tommer ramme? De har ett sett med 2,5-3,5'' også til noe og 80kr som er utsolg da..(også her får du med adapteren.)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
microplex har endelig startet å ta kredittkort betaling på nett, så du slipper oppkrav og styr. :)

Du er forresten klar over at de som er linket til er 3,5-5,25 tommer ramme? De har ett sett med 2,5-3,5'' også til noe og 80kr som er utsolg da..(også her får du med adapteren.)

Ah. Var sikkert derfor jeg mente å huske Microplex som dyr på frakt.

Ja, jeg så det, og endret innlegget mitt. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...