Gabsterino Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Bare en advarsel til de som vurderer å skaffe seg en ipod... IKKE GJØR DET! Den klikker hele tiden og det er et mareritt å legge inn sanger på den. Jeg har kjøpt en for 2 dager siden og har byttet den 3 ganger og det er BARE TULL! Får jo selvfølgelig ikke pengene tilbake, men kan bytte i noe annet (på eplehuset selvfølgelig!?!?!?!?!) Jeg fatter ikke at apple har lov til å selge noe så rassert dritt..... Rett i søppla med den, det var de pengene.... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Og sånn er alle iPod'er og alle produkter Apple lager. ...helt sant Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Man får ikke bedre mp3 spiller enn iPod Touch lyden er kanskje ikke 100% med alt annet er lovely. lyden er helt grei Endret 10. juli 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
djchange Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Er ikke hovedpoenget til en mp3-spiller å ha bra lyd? Det er jo essensielt med en musikkavspiller. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 djchange var raskere enn meg der. Skulle akkurat si det samme. Lyden er jo hovedpoenget med en mp3 spiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 giddder ikke å diskutere det, men iPod touch lyden er bra nok. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg, og mange andre, er ikke fornøyd med "bra nok". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Lydkvalitet har veldig lite å si for 99% av de som har en mp3 spiller. Grunnen til det er at utrolig få bruker hodetelefoner som gjør noen forskjell. Enten bruker de standardpropper, eller noe drit de har funnet på elkjøp som skullcandy eller portapro. Så godt som alle "hjelp skal ha ny spiller" emnene på forumet setter lydkvalitet som et høyt kriterium, og blandt dem er det kanskje 1/10 som gjør det med god grunn. Har opplevd at folk har hengt seg opp i lydkvalitet og så ikke skjønt spørsmålet når jeg har spurt hva slags hodetelefoner de skal bruke. Dont get me wrong, ipod er fortsatt møkk, men selv om lydkvaliteten er usedvanlig dårlig spiller det liten rolle for de fleste - også mange av de som innbiller seg at de ikke er "de fleste" Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Jeg synes det verste med iPod er iTunes. Å være låst til programvare er idiotisk. Trådstarteren klarer jeg ikke ta seriøst. Har kjøpt en iPod, ingen problemer med den. Endret 10. juli 2008 av KristofferB Lenke til kommentar
Carragher Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Har selv en Ipod. Den fungerer helt topp den, jeg er kjempefornøyd Jeg har ikke opplevd noe tull med den. Tror neppe alle Ipoder er som den du kjøpte, for da hadde det ikke blitt solgt mange av dem. Som sagt er jeg veldig fornøyd med Ipod, den beste mp3-spilleren jeg har hatt. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Har også en ipod. Er fornøyd med den men det eneste jeg hater med den er så klart itunes. Lenke til kommentar
Gabsterino Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg synes det verste med iPod er iTunes. Å være låst til programvare er idiotisk. Trådstarteren klarer jeg ikke ta seriøst. Har kjøpt en iPod, ingen problemer med den. Kondolerer... Kjøpt meg Zen jeg, koblet til og kastet inn sanger, nydelig! Jeg synes det verste med iPod er iTunes. Å være låst til programvare er idiotisk. Trådstarteren klarer jeg ikke ta seriøst. Har kjøpt en iPod, ingen problemer med den. Kondolerer... Kjøpt meg Zen jeg, koblet til og kastet inn sanger, nydelig! Jeg synes det verste med iPod er iTunes. Å være låst til programvare er idiotisk. Trådstarteren klarer jeg ikke ta seriøst. Har kjøpt en iPod, ingen problemer med den. Kondolerer... Kjøpt meg Zen jeg, koblet til og kastet inn sanger, nydelig! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg synes det verste med iPod er iTunes. Å være låst til programvare er idiotisk. Trådstarteren klarer jeg ikke ta seriøst. Har kjøpt en iPod, ingen problemer med den. Man er da ikke låst til iTunes! MediaMonkey fungerer glimrende, og er det eneste jeg bruker til min iPod. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 I følge Apple er man låst til programvaren. Dessuten fungerer det bare dersom man har programvare, så idioti uansett. Jeg vil kunne koble til en hvilken som helst datamaskin, så skal spilleren komme opp som MSD. Gabsterino: Zen er ikke flawless når det kommer til overføring. Den benytter seg av MTP, som gjør det vanskelig å synkronisere den med enkelte programmer. Har forresten en Zen som jeg bruker daglig. Annen ting jeg misliker med den er håndteringen av podcast (eller ZENcast som de så fint kaller det). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå