sxs Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Var hjemme i helgen, hadde ikke med meg minnepinne så jeg lagret noen mp4 filmer på CF-kortet til digital kameraet mitt. Har innebygd minnekorleser på pcn hjemme. Men min pc har ikke noe sånt. Kommer kun inn på eosen hvis jeg bruker usb2 kabel. Å da kommer jeg til bildene, ikke mappen der jeg lagret mobilfilmene. Hvordan skal jeg komme meg inn på selve minnekortet når kortet står i kameraet, og jeg overfører via det? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Det er nok ikke mulig, da canon driveren ikke ser CF kortet som en ekstern hard-disk. Tom Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 På de fleste kamera, kan man vel koble kameraet til PC'n og få det opp som en ekstern disk? Men det krever kanskje at Canon-driveren ikke er installert i utgangspunktet? Lenke til kommentar
ca119 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Da kjøper du deg en ekstern minekortleser ..... 7 i 1 eller 44 i 1 og hva de heter! Jeg har skaffet meg flere fra 50 kr fra kina .... og på elkjøp koster de vel 99 - 199 kr. Kobles til USB-porten og da kan du lese SD, CF, +++++++ ENKELT OG GREIT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå