g-g-g-gunnar Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hei Jeg skal kjøpe meg ny pc som skal kunne brukes til spilling. Budsjettet er i utgangspunktet 10000. Jeg har satt opp en handleliste på komplett og lurte på hva dere tror om den. Handlelisten Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Er det en mulighet å bygge selv? Da sparer du mye på å ikke handle fra Komplett. Veldig dyrt der. Endret 10. juli 2008 av Redneck Lenke til kommentar
g-g-g-gunnar Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Det er absolutt en mulighet. Hvor lønner det seg å kjøpe fra? Lenke til kommentar
brage_sk Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Amentio er det billigste. SA ser vel gjerne at det ofte brukes. Jeg vil ogsA si at du burde gA for ATI kort pris/ytelses messig. Annet hovedkort P5Q pro? Du kan vel fA hele den dataen ned i rundt 6000-7000 med like bra ytelse om ikke bedre. SA du kan jo bruke mitt data-oppsett. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=76986 SelvfQlgelig uten skjerm da i ditt tilfelle... Sitter pA internett cafe i Kroatsia derfor har jeg ikke tid til A lage en helt ny liste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå