Jo Are Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hvordan får man svar? E-post? SMS? Hvis svar kommer på sms sliter jeg, da jeg har endret nummer siden jeg søkte. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Du får passord og brukernavn på SMS. Du har sikkert fått en konvolutt med brukernavn og passord ved slutten av skoleåret også. Du logger deg innpå www.vigo.no og registrerer svar der. Har du ikke fulgt med? Og dessuten er ikke det noen ustabil nettside, syntes det er en ganske enkel og oversiktelig metode. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Joda har fulgte med, har tatt godt vare på konvolutten jeg fikk i slutten av skoleåret. Det var bare det at jeg ikke fikk svar på hva jeg hadde kommet inn på, via SMS eller E-post. Var inne på vigo.no og sjekket nå og jeg hadde kommet inn på 2. året idrett som var første ønsket mitt, så jeg er fornøyd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Teknikk og Industriell Produksjon, kom inn på førstevalget. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Og dessuten er ikke det noen ustabil nettside, syntes det er en ganske enkel og oversiktelig metode. Heilt einig! Kan ikkje forstå kvifor so mange har problem med sida. Lenke til kommentar
Jan_Erik Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Og dessuten er ikke det noen ustabil nettside, syntes det er en ganske enkel og oversiktelig metode. Heilt einig! Kan ikkje forstå kvifor so mange har problem med sida. 1 av tingene er at jeg får melding om oppdateringer på siden 1 dag før de kommer. Feks om at jeg kunne registrere svar og søke om stipend gikk ikke før dagen etter at jeg hadde fått sms om det. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Kom inn på VG1 Medier & Kommunikasjon, som var førstevalget mitt Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 VG2 Maritime fag. Førstevalget mitt. Godt fornøyd. Lenke til kommentar
esop Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg kom inn på andrevalget mitt som var Vg2 flyfag, egentlig fornøyd med det bortsett fra at skole stedet er bardufoss:P JEg har også problemer med og få registrert svar på vigo.no. Men jeg ringte til rogalandfylkeskommune som har med inntaket for flyfag å gjøre og de bekreftet at jeg hadde takket ja til plassen selv om det står at jeg ikke har svart på vigo. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Har søkt lærlingeplass ved bodø-energi i faget energimontør. Har fått svar hvor jeg måtte bekrefte at jeg tok den. Som jeg har svart på. Å siden da har jeg ikke hørt noe. Får vell ta å ringe dem når jeg kommer hjem fra ferie. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Kom in på Medier og Kommunikasjon, 3året. Første valg Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Kom inn på førstevalget VG1 Studiespesialisering på Hafstad Vidergåande i Førde. Kan ikkje seie anna enn at eg er godt fornøgd Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 VG1 Elektro på Hamar Katedralskole, førstevalg. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Selv sliter jeg med om jeg skal velge Lambertseter vgs nå siste året, eller fortsette på Nordstrand... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå