Gå til innhold

t68i vs s55

hkg

Anbefalte innlegg

Har tenkt å bytte ut min gode s40 nå, og valget står mellom to mobiler; t68i og s55. Får de til omtrent samme pris, og lurer derfor på hvilke erfaringer folk har med disse mobilene... Jeg heller litt over på t68i pga. fjernkontroll-funksjonen og brukervennlighet, men s55 er nyere...

Tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

S55 har jo alle funksjonene som T68i har da, pluss Java, polyfoniske ringetoner, høyttalerfunksjon (alt dette er nevnt i en annen thread også).

Velge T68i framfor S55 pga fjernkontrollgreia er jo litt tåpelig da... Ihvertfall hvis det er en mobil du vil ha...

Liksågreit kjøp deg trådløs mus og tastatur hvis fjernkontrollstyringa er det viktigste :-?

Har S55 selv, og det er den beste mobilen jeg har vært borti :woot:

Fornøyd som juling!

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at noen vil velge T68i fremfor S55 p.g.a. fjernkontroll-greia..

S55 har også BT, så det er IKKE umulig å få til noe i likhet som det T68i har...enten kan du programmere selv, eller så kan du vente til noen andre gjør det. Spør han som har lagd det programmet til Ericsson, om du kan få kildekoden av han :)

edit 1 & 2 : skriveleif

Lenke til kommentar

å velge t68i pga av at den kan brukes som fjernkontroll er noe av det latterligste jeg har hørt.

Det blir rett og slett for dumt å velge mobil p.g.a. en sånn bagatell. Jeg er ganske sikker på at den telefonen aldri vil bli brukt som fjernkontroll etter de to første ukene med "moro"....

Hvor gamle er dere egentlig?? :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...