super smash Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 heisann alle sammen jeg lurer egentlig bare på om det finnes noen ordentlige tennis spill til wii? det er jo selvfølgelig wii sports, men det synes jeg ikke er så morro. det jeg leter etter er et spill der man kan starte en karriere og spille seg opp i verdenstoppen Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 har ingen, så kan ikke anbefale deg noe, men du kan jo prøve vurtua tennis eller hva det nå heter, og det finnes jeg alltids sega superstarts tennis=Þ Lenke til kommentar
Krissman Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 kommer ikke top spin 3 da? Lenke til kommentar
super smash Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 kommer ikke top spin 3 da? vet dere i så fall når det kommer? og om det er noe vits i å invistere i? Lenke til kommentar
Krissman Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 360 versjonen har fått god kritikk. og wii versionen er nok litt dårligere grafikk men med motion! Mohahaha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå