Sordal Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Hei, Jeg har en HP pavillion DV6000 som har fungert bra i snart ett år, kjører Vista med AMD prosessor og for en ukes tid siden så ble internett tilgangen min bort, knappen foran på pcen hvor du kan aktivere og skru av det tråløse nettverket fungerer ikke, den er orange (som den er når den er deaktivert) hele tiden, pcen bruker somregel å si fra når jeg skrur knappen av og på, men nå skjer det ingenting. Er det noen som har hatt det sammen problemet eller vet hva som er galt og evt. må fikses? Håper på svar! Takk! Endret 10. juli 2008 av Sordal Lenke til kommentar
nordan Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Hei, Jeg har en HP pavillion DV6000 som har fungert bra i snart ett år, kjører Vista med AMD prosessor og for en ukes tid siden så ble internett tilgangen min bort, knappen foran på pcen hvor du kan aktivere og skru av det tråløse nettverket fungerer ikke, den er orange (som den er når den er deaktivert) hele tiden, pcen bruker somregel å si fra når jeg skrur knappen av og på, men nå skjer det ingenting. Er det noen som har hatt det sammen problemet eller vet hva som er galt og evt. må fikses? Håper på svar! Takk! Prøv å avinstallere driveren til det trådløse nettverkskortet, deretter installerer du driveren på nytt, regner med at du har cdene som fulgte med pcen. Visst ikke, finn ut hva kortet heter og hent driverne fra produsentens webside. Endret 10. juli 2008 av nordan Lenke til kommentar
Sordal Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Takk for tipset, jeg har prøvd å laste ned nyeste driver og installert det men det fungerte ikke. fins det noen plass på kontroll panelet eller andre plasser man kan deaktivere internetten som jeg kan ha kommet borti? Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Känt feil på dv6000..du må nog till infocare o bytte hovedkort i verste fall. Det är en även en rekke andre feil på den modellen av hp som kan gøra sig till känna efterhand. Har själv haft 3 reperasjoner på denna dv6000. Finns førøvrigt en tråd om denna underbara hp product..rart de ikke får mere pes. Lenke til kommentar
Sordal Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Ok, fryktet at det var noe sånn, takk for svar. Da blir det vel reprasjon ^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå