Enceladus Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Når jeg starter opp Lost Odyssey så står det at for å spille dette spillet så må jeg forandre til pal 60. Slipper jeg dette når jeg bruker HDMI utgangen? Nå står den på pal-50 og når jeg forandrer til pal-60 så blir bildet skikkelig grumsete og uklart. Har nemmelig ikke en HDMI kabel. Endret 10. juli 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 For meg er Pal-50 og pal-60 helt likt. Klarer ikke å se forskjell. Hvilke kabler bruker du og hvilken TV har du? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg kjøpte en HDMI kabel og da gikk alt som smurt Men forskjellen da jeg skiftet mellom 50 og 60 var veldig stor! Ikke at det betyr så mye nå. Kan jeg kjøre alle spill uten å måtte svitsje senere nå som jeg bruker HDMI kabelen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Kan jeg kjøre alle spill uten å måtte svitsje senere nå som jeg bruker HDMI kabelen? Ikke at jeg vet, men jeg tror det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå