Gå til innhold

Dummeste MP3 spiller beskrivelsen jeg har sett

Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Mulig dette er litt spesiell humor, men måtte stusse litt på denne beskrivelsen hos elkjøp:

"Du får plass til hundrevis av sanger og det oppladbare batteriet gir en spilletid på opp til 10 timer. Du kan bla gjennom mappene dine med Hopp over-funksjonen og sørge for enkelte lytteroverraskelser med shuffle-avspilling. MP3-spilleren ZEN Stone er rett og slett utrolig - brukervennlig, enkel og i lommeformat!"

Virkelig utrolige funksjoner på den der du

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Mulig dette er litt spesiell humor

humor?

You were warned :)

Bare jeg som ikke synst den der var så spessiel? Trenger bare ta en titt i elkjøp avisen som kommer i posten hver helg for å se tusenvis av lignende beskrivelser av alt slags varer.

Sant nok, men den her var allikevel noe for seg selv synes jeg. Om normale elkjøp annonser er skrevet avfolk med sukkerkick, så er denne skrevet av folk som har innhalert lystgass

Lenke til kommentar
Du kan bla gjennom mappene dine med Hopp over-funksjonen og sørge for enkelte lytteroverraskelser med shuffle-avspilling.

Synes det var et artig ord. Lytteroverraskelser. Merker jeg blir like overraska hver gang en tilfeldig sang spilles!

Ikke nok med at mp3-spilleren shuffler, men du kan også hoppe over sanger og bla i mapper med den mp3-spilleren! WOW!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...