mcgroven Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Tre unggutter fra Vestlandet skal spille Playstation 3 i én uke i strekk. Les mer Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 De blir nok ganske kurert for spilling etter den uka ja Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jaja dere få ha lykke til gutter Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Tror neppe de klarer det, men de skal ha virkelig lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 For å være ærlig er jeg mer spent på om de klarer en uke i telt. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 John Tore Hovda Mølstre (16), Sondre Kallevig og Jonas Askeland (begge 15) må holde seg innendørs i hele perioden og spiller på skift. ... Hvorfor er det så stort? Tenkte at en person skulle spille en uke i strekk, det hadde vært interessant. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jaja, lykke til Får håpe dere ikke mister interessen for spill totalt etter denne uken da Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 For å være ærlig er jeg mer spent på om de klarer en uke i telt. Må si meg enig i det. Lenke til kommentar
Pinngu6 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Eh? Er dette så stort da? Er jo ikke noe problem når tre personer spiller i strekk - har selv spilt i 24 timer alene, korte pauser med do og mat (som spistes foran TV-en) - hvorfor de lager så mye styr av dette skjønner jeg ikke. Nesten så jeg får lyst å få med to kamerater å sette oss ned i tre uker! Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Dere som prater om hvor lett dette er. Hvorfor ikke gjøre et forsøk selv? Innendørs i en hel uke høres ille ut bare det, i mine ører riktignok. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 The Curtain in the bed-room is letting almost all the light through and this is causing that Jonas almost did not sleep. We are going to fix this at 0600 by installing a better curtain Og noes! Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Så, kort og godt er ikke dette mere enn en uke LAN? Eh... ser ikke helt det store. Jeg og vennegjengen har da vitterlig sittet to uker i strekk og spilt Diablo II/Counter-Strike/Unreal Tournament/Star Craft/Quake 3: Arena. Da er det her snakk om å sitte å spille hele døgnet, bortsett fra den tiden man bruker på å lage seg mat, sove og dusje. Endret 10. juli 2008 av -Mr.T- Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Lykke til! Fikk lyst til å prøve dette selv, nå.. Lenke til kommentar
Pinngu6 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Så, kort og godt så er ikke dette mere enn en uke LAN? Eh... ser ikke helt det store. Jeg og vennegjengen har da vitterlig sittet to uker i strekk og spilt Diablo II/Counter-Strike/Unreal Tournament/Star Craft/Quake 3: Arena. Da er det her snakk om å sitte å spille hele døgnet, bortsett fra den tiden man bruker på å lage seg mat, sove og dusje. Akkurat det jeg mener også. Har selv LAN-et i 2 uker i strekk, var ikke hjemme en eneste dag - 5 minutter å gå til butikken, 10 til bensinstasjoner om natta - sov max 2-4 timer hver gang. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Lol, hva er dette fornoe fjortiss opplegg da? Har tilbrakt mye tid foran pc og konsoller selv, 1 uker nothing. At consollen ikke skal være av... høres ut som en ukes mini lan til meg det da... Virkelig dette må de få mye publisitet i rundt... er jo ingen som har gjort noe slikt før dem... Lenke til kommentar
Arxo Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Får de så mye oppmerksomhet bare for det? 24/3 = 8 timer på hver person hver økt. Det er en god fridag med spilling. (Selv om det er litt kjedelig å sitte der alene mens de andre sover hele tia) Skulle heller prøvd å holde konsentrasjonen etter 4+ døgn med ren spilling, det hadde vært nice Rekorden min er bare 3 døgn Endret 10. juli 2008 av Arxo Lenke til kommentar
007CD Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Noe sånt hadde ikke jeg klart, 2-3 dager går min maks grense. Men det verste er at jeg klarer ikke mer enn en natt i strekk før jeg absolutt må sove, merker det allerede ved 3 tiden at det begynner å bli hardt faktisk, vanskelig å tenke strategi for eksempel. Og i bilspill går rundetidene opp istedet for ned og overstyrings kontroll kan bli litt verre. Men en hel uke? Huff, jaja, hver sin smak. Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 "Foreldrene våre var ikke akkurat i hundre da vi fortalte om ideen, og det var spesielt faren for epilepsi som skremt dem?" Man kan vel ikke få epilepsi av å spille, selv om det er en hel uke i strekk?!? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Er ikke dette helt standard wow spilling, spesielt under ny release (expansion) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg