Gå til innhold

BK: Lås og slå

Anbefalte innlegg

Der jeg vasker bilen er det inngang til et tilfluktsrom av type "hull i fjellet". Døren er furet værbitt, og om ikke dekorativ så ihvertfall noe å rette objektivet mot. Prøver meg med denne i første omgang så får vi se om det blir mer dør etter hvert. Sigma 10-20

post-29665-1215693474_thumb.jpg

Endret av EspenE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er fint. Det kunne vært et mer spennende motiv, men trestruktur er også fint. Fargene stemmer godt, og det er mange spennende linjer å følge. Så direkte kjedelig er det ikke, selv om jeg mumlet litt om at motivet som sådan ikke er spennende.

Det er skarpt og fint, og den nesten usynlige kontrasten mellom det delvis rustne metallet og treet er kanskje den detaljen jeg liker best. Jeg kan forresten forestille meg at noen kommer til pp'e og klage på hengelåsen, men det skal du ikke bry deg om. Du har ikke tatt et bilde av et perfekt motiv, og en liten bøyle av glinsene metall skader ikke helthetsinntrykket mitt. Tvert imot fungerer hengelåsen fint som et lite brudd med resten. I det hele tatt et ganske så brukbart bilde, men jeg må nok innrømme at det ikke kommer til å feste seg veldig lenge i bevisstheten min. Så får heller være. Det får bli en av sommerens forglemmelige sommerhits som likevel var kul å danse til.

Lenke til kommentar
Enig med foregående innlegg, men synest det er litt i skarpeste laget.

Forventet den egentlig. Jeg har trukket skarpingen maksimalt av ha jeg følte var forsvarlig. For noen er nok det i overkant og det er helt greit. Intensjonen var at det skulle ligge helt på grensen og det gjør det nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...