Gå til innhold

HP TX 2020 VS TX 2500Z

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Tja... Det som er i tx2000 serien er jo ubrukelig for spill. Med nye Puma chipsettet og radeon HD 3200 som sitter i tx2500 skal visstnok grafikken ha forbedret seg kraftig, men det er fortsatt et stykke igjen til spill pc'ene. Men om en kjøper PC for spill er jo kanskje ikke tx serien det beste valget i utgangspunktet :p . Jeg har sjekket ganske mye rundt akkurat dette da jeg har ventet på 2500serien selv. (og kommer til å kjøpe en i høst når stipend og lån ramler inn på kontoen). Min konklusjon er at grafikkkortet som sitter i tx2500 er greit nok til mindre krevende spill, og derfor verdt det lille ekstra.

PS. PC'n har ramlet til rett under 8000,- på amentio.no siden forrige innlegg.

Endret av Hawkoon
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Tja... Det som er i tx2000 serien er jo ubrukelig for spill. Med nye Puma chipsettet og radeon HD 3200 som sitter i tx2500 skal visstnok grafikken ha forbedret seg kraftig, men det er fortsatt et stykke igjen til spill pc'ene. Men om en kjøper PC for spill er jo kanskje ikke tx serien det beste valget i utgangspunktet :p . Jeg har sjekket ganske mye rundt akkurat dette da jeg har ventet på 2500serien selv. (og kommer til å kjøpe en i høst når stipend og lån ramler inn på kontoen). Min konklusjon er at grafikkkortet som sitter i tx2500 er greit nok til mindre krevende spill, og derfor verdt det lille ekstra.

PS. PC'n har ramlet til rett under 8000,- på amentio.no siden forrige innlegg.

HAr kjøpt TX 2590ea nå, er fornøyd med den jeg.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...