gamerman Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg får en fart på 1.92 mb i sekundet når jeg sender filer via min datamaskin som er koblet med kabel til en trådløs adsl router fra ngt (54mbps) og sender filene vidre til min laptop som henter det via trådløst. Er dette en fart som er bra nok? Burde man ikke få rundt 5 mb i sek? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Litt forvirrende mår du skriver millibit. Hvis du mener at du får nesten 2MByte på overføring så tilsvarer det 16Mbit som høres helt normalt ut for 11g når man trekker fra overhead og tenker på at data skal overføres to veier. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Litt forvirrende mår du skriver millibit. Hvis du mener at du får nesten 2MByte på overføring så tilsvarer det 16Mbit som høres helt normalt ut for 11g når man trekker fra overhead og tenker på at data skal overføres to veier. Mente det som i nesten 2 mb i sekundet, 1.8 mb. Som jeg regner ut i fra en sang som er ca 3 mb. Beklager merkelig regning xD Synes det gikk ganske fort jeg så takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå