Qumad Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Skal flytte litt ut av byen og trenger da bil #2 ev. selge den ene vi har nå og kjøpe 2 nye brukt biler. Og er da på jakt etter en bil som en ka få for en relativt billig penge som det ikke er mye ork med. Lav forsikringskostnad og billig i drift med tanke på drivstoff. Kansje vi bytter ut den vi har nå og kjøper 2 biler, da må den ene bilen ha minst 5 seter. (Nå har vi en Zafira 7 seter (2 nedleggbare seter)) Den ene bilen kan også være en pizzabil el. lignende for den sags skyld. Har tittet litt på forskjellig biler, også elbiler osv. (ny bomring rundt sentrum) Er det noen som har peiling på hva jeg bør lete etter? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Skal flytte litt ut av byen og trenger da bil #2 ev. selge den ene vi har nå og kjøpe 2 nye brukt biler. Og er da på jakt etter en bil som en ka få for en relativt billig penge som det ikke er mye ork med. Lav forsikringskostnad og billig i drift med tanke på drivstoff. Kansje vi bytter ut den vi har nå og kjøper 2 biler, da må den ene bilen ha minst 5 seter. (Nå har vi en Zafira 7 seter (2 nedleggbare seter)) Den ene bilen kan også være en pizzabil el. lignende for den sags skyld. Har tittet litt på forskjellig biler, også elbiler osv. (ny bomring rundt sentrum) Er det noen som har peiling på hva jeg bør lete etter? Det er en fordel om du oppgir prisklasse og andre kritererer, det er ingen her som er synske og kan vite hva dere trenger og hvor mye dere vil gi. Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Og jeg som trodde folka her var synske da.. Jo kansje en ide det ja Vel si 100k og ned på familiebilen (min 5 seter) og 50k og ned på jobb-bilen Tror ikke jeg har andre kriterier enn at de skal være billige i drift. Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hva med en scooter eller lett motorsykkel til jobben, og beholde Zafiraen? Gratis bomring og kjappere i rushen (i Oslo). Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 toyota corolla fra midten av 90-tallet, bruker lite bensin, billig forsikring og de er umulig å ødelegge. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Her er noen forslag: Familiebiler: Saab 9-5 Ford Mondeo Nissan Primera dCi Peugeot 307 hdi Renault Laguna Dynamique Arbeidsbiler: Peugeot Partner HDI Citroën Berlingo TD Renault Kangoo dCi Mitsubishi Carisma GDI Skoda Octavia Endret 19. juli 2008 av Magnum p.i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå