wil Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 jeg har sett at mange av dere har et bilde ved siden av innlegge deres også til noen så står det hvor de bor osv. jeg lurer på hvordan jeg også for et sånt bilde ved siden av det jeg skriver. jeg har prøvd å sette inn et sånt bilde men det gikk ikke. hva må jeg gjøre liksom? Håper noen kan hjelpe meg litt Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 er det mulig da ??? hvem har det f.eks ??? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 QUOTE er det mulig da ??? hvem har det f.eks ??? tror han mener avatar du går til profilen din og LESER, så finner du ut hvordan du gjør det. denne er desuten feilpostet, har lite med annet om data og gjøre... Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 Beklager at den er feil postet, men jeg vet ikke helt hvor den skulle, så jeg tenkte at den passet her, jo jeg mener avataren. jeg har prøvd å lest men jeg finner ikke ut noe særlig, så jeg tenkte jeg skulle spørre noen som har litt peiling da. og det er det sikkert noen som har her også Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Halloen jannis-15 long time no see :smile: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 QUOTE Beklager at den er feil postet, men jeg vet ikke helt hvor den skulle, så jeg tenkte at den passet her, jo jeg mener avataren. jeg har prøvd å lest men jeg finner ikke ut noe særlig, så jeg tenkte jeg skulle spørre noen som har litt peiling da. og det er det sikkert noen som har her ogsåHåper noen kan hjelpe meg knønner du virkelig ikke hva du skal gjøre når det står "skriv inn URL til bildet du vil ha som avatar"?? :o Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 trykk på "profil" i forum meny og velg deretter bosted, avatar. o.s.v.. hent en nettaddresse fra en nett-side og lim den inn under url. vanskeligere er det ikke.. btw, vet den r flytta nå, men hva har denne med "annet om data" og gjøre? men husk at avataren ikke kan være større enn 50*50 og ikke større en 6kb. måtte skrive dette også mvh jens Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 QUOTE knønner du virkelig ikke hva du skal gjøre når det står "skriv inn URL til bildet du vil ha som avatar"?? :o welcom back m8.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg