Gå til innhold

Opptak fra PS3


Avean

Anbefalte innlegg

Jeg ser mange på Youtube som har tatt opptak fra PS3 men er det noen her som har gjort det samme ?

 

Mitt oppsett er:

 

PS3(HDMI) -> HD Opptaker (UT)

PS3(AV) -> HD Opptaker (IN)

 

Siden PS3 ikke klarer å sende signal på begge utgangene må jeg altså velge (AV) outputten på PS3 hvis jeg skal ta opp noe fra den, noe som resulterer i fryktelig dårlig bilde samt lag siden den oppskalerer noe helt jævlig på min 40" Full HD tv.

 

Er det noe bedre måte å ta opptak på fra PS3 uten å faktisk måtte bruke noe annet enn HDMI mens man spiller ? Beste ville vært å spilt med HDMI og ta opp via kompositt samtidig men det er vel ikke mulig ?

 

Ser jo mange som har laget GTA IV stuntfilmer, at de får til det når de spiller via kompositt er beyond meg ihvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yup men problemet er at PS3 er beskyttet av HDCP og vil da ikke ta opp noe.

Så det må slåes av, men det er kun mulig med Debug utgavene av PS3.

 

Jeg trenger ikke å ta opp via HDMI, problemet er at jeg vil spille via HDMI og ta opp via kompositt men det er vel umulig virker det som.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Jau men ser det er mange som har lagt ut heftige filmer fra GTA IV blant annet så nekter å tro at de sitter og stunter med kompositt signal. Det er helt jævlig ihvertfall.

 

Må finne en måte jeg kan fortsette å spille i HDMI men at opptaket går inn på kompositt.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...