Acherontic Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) https://shop.tele2.no/index.php/Portal/gid/...d/3911/action/1 Sikter inn på den telefonen med det abonnementet. Har vurdert One Call lenge, men siden jeg skal ha ny telefon lønner det seg nesten å kjøpe med det abonnementet? Kjøper jeg uten binding, er det billigste jeg kan få telefonen for ca 2700 kr. Bestiller jeg den jeg linket til, vil jeg kun bli knyttet til en lav månedsavgift, med en total kostnad på mobiltlf + abonnement på 1700,- ca for et år, pluss kostnader på ringing. Ringer ca 10 minutter hver dag eller noe, så føler at jeg forstatt vil tjene på det i det lange løp? does this sound smart? Altså, det står mellom dette og å bestille telefon uten binding med one call. Endret 11. juli 2008 av Acherontic Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Bruk et Tele2 Champion abonnement istedet hvis det er gratis etablering, det gjør jeg og tror det er en del billigere enn å bruke Hero til å ringe med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå