Gå til innhold

Lekker drivstoff fra forgasser.5hk yamaha 2 takt 2004mod

Anbefalte innlegg

5hk yamaha 2 takt 2004mod

Motoren starter på første draget. Den dauer etter en stund når den går på høyt turtall.

Må gå noen timer før jeg kan få den til å starte igjen.

Det lekker bensin ut av forgasseren, og hører også på motoren at den får lite bensin.

Hva kan feilen være. En pakning som er dårlig kansje ?

Jeg har ikke peiling på motor og forgasser. Er det en enkel sak for meg å demontere forgasser, og eventuelt skifte en pakning?

Eller må jeg ha den inn på verksted ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan være flotør kammeret som har hengt seg, skru av forgasseren og så skruene ibånn på forgassern så må du bytte den ''klossen'' som ligger inni der. eller riste litt på den å se om den går opp å ned som den skal. det er det enkleste å riktigste jeg kom på hvis det lekker bensin av gasseren.

Lenke til kommentar
kan være flotør kammeret som har hengt seg, skru av forgasseren og så skruene ibånn på forgassern så må du bytte den ''klossen'' som ligger inni der. eller riste litt på den å se om den går opp å ned som den skal. det er det enkleste å riktigste jeg kom på hvis det lekker bensin av gasseren.

Takk for raskt og bra forslag.

Fikk med meg en gammel ringrev på motorer.

Da vi skulle begynne å skru på forgasseren oppdaget vi at de 4 skruene på den firkantete dingsen som bnsinen går igjenom var litt løse. Strammet de til, og da fungerte motoren. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...