Gå til innhold

Modellbil på steikebrett

Gjest Slettet-GnBeuk

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GnBeuk

Prøver meg igjen på et bilde av en modellbil plasert på bakeplate med vann oppi og leselampe over.

- Hva syntes dere / Noe jeg kan gjøre bedere?

Endret av Slettet-GnBeuk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med magnusalex at du burde sett bilen på noe sånn at hjulene "står" på vannet og ikke nedi.

Skulle også fått fjernet en del refleksjoner eller hva det er som gir de lyse partiene i det sorte på bildet.

Ideén er god, men jeg ville nok prøvd igjen for å sett om en kunne forbedre det litt.

Lenke til kommentar

En fin og kreativ idee..Synes bildet ble ganske bra, kult med den fine og klare refleksjonen fra vannet..Så egentlig bare småplukk som jeg nevner videre men allikevel ting jeg tror kan gjøre bildene ennå bedre: Nøye med å fjerne rusk støv fra bilen, spesielt ruta (synes ganske godt når du skyter små biler), heve dekkene til vannoverflaten( enten bygge opp under, eller senke vannstanden noe) og prøve å få ennå jevnere lys på bilen, så slipper du utbrente områder på bilen (les: over fremre hjulbur) kan enten gjøres ved å bruke fler lyskilder/reflektorer slik at hele bilen kan eksponeres likt. Sørg for at hele bakgrunnen er helt svart/ ensfarget/ følger samme tema...

Eller så gjør du mye rett og det er gøy å se at det i hvertfall er noen kreative sjeler her inne..tror jeg skal prøve meg på denne ideen sjøl..

Lykke til videre

kvartermestern

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...