mhm. Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg satt akuratt og så på MTV, da jeg så reklamen for Super smash brawl (eller noe sånt) Pluttselig ser jeg Snake krypende bortover et gulv. Noen som vet hva han gjør i et nintendospill som ikke har noe som helst med MGS å gjøre? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Har vært visst lenge at han skulle være med. Er vel det at siden MGS Twin Snakes var på Nintendo Gamecube at han fikk være med i SSBB. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Nå har jo Snake og Metal Gear serien et og annet spill på nintendo konsoller Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Metal Gear og Metal Gear 2: Solid Snake kom vel ut på en Nintendo-konsoll? Endret 10. juli 2008 av Konnis Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Alt av spill startet vel nesten på Nintendo så de fleste titler som har levd "noen" år har nok vært på nintendo.. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Metal gear serien startet ikke med nintendo, startet på MSX2en, ikke NESen! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Metal gear serien startet ikke med nintendo, startet på MSX2en, ikke NESen! Nei, men det kom egne versjoner på NES også da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå