nestneb Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg har kjøpt meg SE W760i, og har brukt Wayfinder som følger med telefonen. Wayfinder henter jo kartene over internett. Og det koster penger, er det noen mulighet for å laste ned kart til mobilen, slik at jeg slipper å laste dem ned over internett mens jeg navigerer ? På forhånd takk Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ikke meningen å spore av tråden i første innlegget, men hvordan liker du telefonen? Kan du si noe om lydkvaliteten vs ipod, f.eks? Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 er det noen mulighet for å laste ned kart til mobilen, slik at jeg slipper å laste dem ned over internett mens jeg navigerer ? Du kan laste ned kart fra mywayfinder.com Vær obs på at wayfinder kun er 3 mnd gratis prøveabonnement på denne telefonen, så etter 3 mnd må du nok betale for å fortsette å bruke wayfinder. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Er det mulig å legge inn et annet program med samme funksjonalitet som wayfinder? Om jeg kjøper denne vil GPS være nyttig og moro, men ikke mer enn at jeg ikke ønsker å betale for det:) Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Det lurer jeg også på, må man bruke wayfinder for å kunne bruke telefonen som GPS, eller må man dy til google maps når prøveperioden er over. Og, omtrent hvor mye vil det koste for en halvtimes kjøretur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå