Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun blir aldri tent

Gjest Guest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Anonym_*

Så jeg er 34 år og hun er 23. Vi har vært sammen i 6 år og har det veldig fint sammen.

Men sexlivet er nærmest ikke-eksisterende. Jeg maser aldri om det da jeg helst ønsker å sette hennes følelser og behov foran mine, men etterhvert så tærer dette på selve forholdet da vi mer ender opp som å ha et søster og bror-forhold. Noe som igjen fører til at vi kanskje blir dratt med fra hverandre.

Dette problemet har foregått i kanskje tre år nå. Vi begynner å varme opp i senga, men når hun begynner å bli tent så får hun skikkelig vondt i underlivet. Hun mener dette skyldes at hun falt da hun gikk på ski for noen år siden og at et eller kanskje sprakk der nede. Ikke vet jeg, men hun har aldri gjort noe med det og liker ikke å prate om å gjøre noe med det heller. Dersom hun prøver å ignorere smertene så går det oftest litt over. Jeg er sinnsykt god til å utføre munnsex og vet veldig godt hva jeg driver med.:dremel: Hun elsker det og kan gjerne synes det er godt og kommer gjerne også. Men det blir aldri noe "BOOOM", bare et lite "poff" selv om jeg er ræser når jeg utfører det! Dersom jeg prøver med penetrering så blir hun nesten sint fordi det aldri går bra. Hun får vondt og føler seg ikke tent nok og vil avslutte. Deretter blir hun lei seg fordi "hun alltid gjør det feil" osvosv. Noe som igjen fører til at vi aldri gjør noe som kan minne om sex. Nå gjør vi sexaktiviteter kanskje én gang hver 3-4 mnd (!) og penetrering husker jeg ikke sist vi gjorde engang.

Det skal også sies at hun hater kroppen sin. Hun synes hun er feit, har strekkmerker og at hun bare velter utover. Greit nok, hun har bittelitt ekstra på kroppen, men hun er en så fin fasong og har utrolige fine former. Og hun er ikke overvektig i hele tatt. Har bare bittelitt mer på kroppen. Samt at hun kanskje ikke er så veldig stram lenger. Men hva faen, hvem bryr seg sier nå jeg! :) Selv tenner jeg ekstremt mye på henne fordi jeg synes hun er bare så hærlig. Jeg sier dette og andre lovord og kjærord sansynligvis flere ganger daglig. Men den andre veien er det lite å få gitt. Hun virker nesten til tider litt kald. Sex er aldri noe tema, hun er aldri interessert og jeg blir som oftest bare avvist når jeg prøver. Noe som hovedsaklig er grunnen til at det tar så lang tid mellom hver gang fordi jeg rett og slett ikke gidder å prøve lenger. Avisning er veldig sårende synes jeg og dette fører til at jeg ikke ønsker å prøve engang.

Hva kan eventuelt gjøres her? Vi elsker hverandre veldig mye og sier dette ofte til hverandre. Men det virker nesten som om hun ikke ønsker å gjøre noe med det? Ville dere gjort noe med dette om dere var oss?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet du noe om hvorfor hun ikke vil undersøke hva som er galt, om det er komplekser eller bare sjenanse? Hadde ikke gitt meg så lett på det, når det åpenbart er noe medisinsk i veien med henne.

Å holde på sånn over lengre tid er uholdbart, og hun burde "kvinne seg opp" om hun ikke vil miste deg.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Jeg tror grunnen er begge deler. Komplekser OG sjenanse. Hun er sånn som ikke engang tar av seg genseren når det er solsteikt og 30 grader fordi noen kan "se flesket hennes" som hun sier. Samtidig som det rundt oss går damer i lettkledde klær som er ti ganger tjukkere enn henne. Men dette ser hun ikke selv. Hun har slitt litt med spiseforstyrrelser før, men ikke nå lenger. Men jeg kan gå utfra at noe henger igjen, spesielt når hun ser seg selv i speilet osv. Hun ser et feit vrak uten like når hun kikker seg i speilet. Selv om hun er råpen og bare har litt ekstra som ikke betyr noenting. Og JEG er skikkelig kresen når det kommer til damer!

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Å holde på sånn over lengre tid er uholdbart, og hun burde "kvinne seg opp" om hun ikke vil miste deg.

Jeg kommer aldri til å slå opp med henne på grunn av sex. Aldri. Forholdet betyr mer enn som så. Det er snakk om parteren min for resten av livet. Min første og siste partner faktisk. :)

Jeg er bare redd for at det er HUN som stikker av..

Lenke til kommentar

Jeg hadde nok heller ikke gjort det slutt med noen på grunn av ikke-eksisterende sexliv, men når hun kan være bare et legebesøk unna å bli kvitt smertene er det ikke å lure på. Blir noe ganske annet om det er noe kronisk som ikke lar seg gjøre noe med.

Hun kan naturligvis finne på å forlate deg, og for alt vi vet bruker hun smertene som en praktisk unnskyldning for å ikke ha sex.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Jo, sant sant. Men igjen, om man tenker litt logisk så burde hun sansynligvis ha forlatt meg for lenge siden dersom det bare er meg hun er lei av. Jeg tviler på at hun har orket flere år i et forhold dersom hun er misfornøyd med det. Så jeg setter min finger på at det faktisk er noe galt som utgjør dette.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Nei, altså, alt fungerer veldig bra bortsett fra dette. Og også bortsett fra at hun er mye mindre kjærlig enn jeg er. Det virker rett og slett som at hun ikke trenger sex eller noe sånt, men mener selv at det er feil. Hun kan si ting som "herregud, vi har ikke hatt sex på sånn 3 mnd" osv. Og jeg kan da f. eks si "ja, det er sant. Gjøre noe med det?", så svarer hun "ja, jeg vet det, men jeg tør ikke" osv. Dette kan jo nesten ikke pågå i all evighet. Da vil jo forholdet svinne helt bort.

Lenke til kommentar

Da ville jeg fått henne til å bestille time hos en spesialist, og blitt med om hun ønsket det. Hun er 23, skal hun gå resten av livet uten en så nær og flott ting som sex? Det skal ikke være smertefullt! Hun må undersøke det så hun kan enten fikse det, eller få beskjed om at det egentlig er i orden. Har dere sjelden sex blir det jo "vanskelig" når dere først prøver, og hun slapper kanskje ikke ordentlig av "der nede".

Lenke til kommentar

Først av alt, du høres ut som en kar som er bra for henne;)

Når det gjelder det at hun har vondt, så kan dette faktisk være årsaken til at hun ikke klarer å tenne. Hun klarer ikke å få lyst på sex, fordi hun vet det gjør vondt. Dette er typisk normalt!!

Det hun burde gjøre er: 1) jobbe med selvbildet sitt, slik at hun får troen på seg selv. Da vil hun kanskje få guts nok til å tørre å gå til lege for underlivet sitt. Jeg tror garantert at årsaken til at hun ikke oppsøker lege er pga kroppslige komplekser. For går hun til legen, må hun mest sannsynlig kle av seg. Derfor....hun må endre psyken sin. Jeg tror en tur til psykolog er tingen for henne! Dette kan ta tid, desverre. Men det er alltid et lys i tunnelen, husk det!!

PS: Jeg tror dama di har det utrolig kjipt. En ting er at hun sliter selv, en annen ting er at hennes problem fører til at hun ikke kan gi deg alt. Alle kvinner ønsker innerst inne å gi sin kjære det beste, og gjøre alt de kan for at han skal få det bare, være fornøyd og bare synest at han har en superduper damer. Jeg tror hun vet at hun trekker ned bonusen på forholdet, ved at hun ikke har så mye sex. Så jeg synest synd på henne, men også deg. Men du er en bra kar som håndterer det slik du gjør, full bonus for den:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...