Gå til innhold

Ny mp3-spiller. 30gb+

Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Heisann, i løpet av de siste dagene har min trofaste Creative Zen Vision:M 30GB gått durken. Nå trenger jeg en ny en, men er virkelig ikke sikker på hvilke alternativer man har nå om dagen. Jeg vil ha en spiller der jeg kan overføre filer både til og fra spilleren, itunes er ikke et alternativ. Jeg kan heller ikke gå ned i størrelse, ettersom 30GB var litt i minste laget fra før av. Er Creative Zen 32GB noe å vurdere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tjah og ja :p Jeg har en Creative ZEN i 4 GB, er relativt fornøyd, spilleren er liten og har klar og god skjerm. Men jeg skulle jeg ønske jeg hadde noen fler funksjoner enn det den har. Creative zen har også muligheten for ekspansjon av minne ved SD kort, noe som er greit.

Men for å være helt ærlig ville jeg ha sjekket ut COWON D2, virker litt mer omfattende produkt med dobbelt så lang batteritid på 52 timer. Men igjen den har ikke mer enn 16 gb tilgjengelig sånn jeg ser det. Men den har muligheten for ekspansjon via SD den og.

Men hvis du ser ett er en spiller i samme størrelse som vision:m med større skjerm og kapasitet er jo kanskje Microsoft Zune 80 gb et forslag. Har ikke lest så mye om den men, hvis man er et "anythingbutipod" menneske (som meg:P) så er vel Zune et godt alternativ.

link til zune i prisguide: https://prisguiden.no/product.php?productId=82189

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Altså jeg kan gjerne ta en iPod, men jeg takler rett og slett ikke iTunes. Jeg er blitt veldig glad i måten Creativen min gjorde det på (bare dra over som til en eksterndisk). Jeg vet mediamonkey kan brukes med iPod, men kan man også ta musikken fra iPoden og tilbake til PCen med dette?

Jeg kommer nok til å lese litt rundt om Zunen, men den er vel ikke lansert i Norge enda? Det er kjekt å ha garanti, hvis noe skulle gå galt.

Jeg kan legge til at jeg er interessert i en spiller som gir god lydkvalitet. Jeg bruker spilleren med et Grado SR-80- og et Bose Around-ear-headset.

Lenke til kommentar
Altså jeg kan gjerne ta en iPod, men jeg takler rett og slett ikke iTunes. Jeg er blitt veldig glad i måten Creativen min gjorde det på (bare dra over som til en eksterndisk). Jeg vet mediamonkey kan brukes med iPod, men kan man også ta musikken fra iPoden og tilbake til PCen med dette?

Jeg kommer nok til å lese litt rundt om Zunen, men den er vel ikke lansert i Norge enda? Det er kjekt å ha garanti, hvis noe skulle gå galt.

Jeg kan legge til at jeg er interessert i en spiller som gir god lydkvalitet. Jeg bruker spilleren med et Grado SR-80- og et Bose Around-ear-headset.

Vet lite om mediamonkey, så det kan jeg ikke svare på. Trodde ipod kun kunne synkroniseres med itunes, drag en drop har aldri vært et tilfelle, og legge ting fra ipod og over til pc igjen tror jeg ikke er mulig. Men ja stemmer at zune ikke er lansert enda ja, noe som er utrolig ettersom at den ble lansert i Amerika for godt og vel 1 år siden.

god lydkvalitet finner du i både Cowon og Zen, jeg er selv veldig fornøyd med lydkvaliteten og volumet til min Zen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...