Fenixen Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) nevermind Endret 31. august 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Kamaki Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Du kan ikke lese fra internt minne mens mobilen er koblet til PC'en. Hei og takk for svar! Er klar over at telefonen ikke klarer å lese internt minne når den er koblet til PC'n. Men har samme problem også når telefonen ikke er koblet til PC. K Lenke til kommentar
gingur Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ser ut til at tråden her begynner å "dø ut!"?? Kun nye WM/Diamond eiere som får svar på sine spørsmål, og disse er gjerne besvart tidligere i tråden.. Har lett litt rundt men., Noen som har link til d største dedikerte Diamond forumet? Tenker da kun Diamond (evt HTC) ikke xda! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Enig i at denne tråden begynner å dø ut. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Hvordan kan dere si at den begynner å dø ut? Er jo fortsatt mye aktivitet her. Greit nok at det er nye Diamond eiere som får svar på sine spørsmål, men slik har den jo alltid vært. Det at det stilles spørsmål som er blitt besvart tidligere er jo uungåelig i en tråd som er på nesten 2000 innlegg. Endret 31. august 2008 av qweac Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Faen, forpulte skjermen til Diamond ass. Fant ut nå at det var en jævla stygg ripe i skjermen, dyp siom gjør at det blir regnbuedritt på den. Hvor mye koster en ny skjerm? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Lite vits å kjøpe ny igrunn. Halve skjermen min er blitt ripete etter kabal spilling. Underlig at de ikke kan lage en bedre skjerm, eller noe mer beskyttende når det er en penn som riper den opp. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Er det pennen som riper opp? Jeg har fått 1 cm lang ripe, som er dyp. Irriterer meg som faen. Får håpe det kommer en ny modell av Touch Diamond som jeg kan kjøpe. Skjermen er jo faen meg i Rimi-kvalitet. Lenke til kommentar
gingur Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hvordan kan dere si at den begynner å dø ut? Er jo fortsatt mye aktivitet her. Greit nok at det er nye Diamond eiere som får svar på sine spørsmål, men slik har den jo alltid vært. Det at det stilles spørsmål som er blitt besvart tidligere er jo uungåelig i en tråd som er på nesten 2000 innlegg. OK, Men VI som ikke er nybegynnere lenger får ikke svar på våre spørsmål, dette kan kanskje tyde på at "ekspertene" også har forlatt tråden her? Hvor får vi da svarene på våre spørsmål?? http://fnatt.no/diamond/forum/ Kunne kanskje vert en løsning PÅ NORSK! hvis forumet der hadde vært mulig å finne for ferske Diamondeiere oa.. Jeg var inne nå , og da var siste innlegg 3 dgr gammelt! Men tiltaket er jo superbra. De fleste dedikerte brukere havner vel på dedikerte fora.. og det gjør snart jeg OG!.. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Er det pennen som riper opp? Jeg har fått 1 cm lang ripe, som er dyp. Irriterer meg som faen.Får håpe det kommer en ny modell av Touch Diamond som jeg kan kjøpe. Skjermen er jo faen meg i Rimi-kvalitet. Ja, pennen og spesielt ting og tang som ligger i lommene sammen med telefonen! :| Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg har ingenting i lommene med Diamond, er så forsiktig med den. Men får alikavel riper, faen. Irriterer meg grønn at Diamond ikke har sånn skjerm som Iphone har som man ikke får riper i så lett. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ja, det finnes alltid noe minus blant det meste. Er vel igrunn 2 ting som stryker Diamond langt ned. Skjermens "følsomhet"(altfor fort riper), samt batteriet. ALTFOR DÅRLIG etter min mening! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ja, pennen og spesielt ting og tang som ligger i lommene sammen med telefonen! :| Har du virkelig "ting og tang" slengende i lomma sammen med telefonen? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Har fortsatt ikke en eneste ripe i min. Det etter nesten 2 måneders bruk. Har ikke noen beskyttelse på. Endret 1. september 2008 av qweac Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Har heller ikke fått en eneste ripe i skjermen. Irriterer meg grønn over batteriet, må ha med meg usb kabelen på skolen for å lade. Lenke til kommentar
larsgk12 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Har en bekjent som har Iphone, og han viste meg et TV-Guide program som han hadde lastet ned. Det viste TV guide oversikt over alle de norske TV-kanalene. Det så veldig kjekt ut, og kunne tenkt meg noe lignende til min Diamond. Har prøvd og søke litt , men har ikke funnet noe relevante programmer. Er det noen som har sett et slikt program til Windows Mobile? -L- Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Har heller ikke fått en eneste ripe i skjermen. Irriterer meg grønn over batteriet, må ha med meg usb kabelen på skolen for å lade. Batteriet bør jo holde fra natt til natt igjen (lad den på natta). Sikker på at du ikke har ett og annet som stjeler unødvendig strøm? Det være seg kjørende programmer, BT, Wifi osv...? Jeg lader min annenhver natt, og bruker den normalt mye vil jeg tro. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Har ikke noen programmer som kjører, bruker MP3 spilleren mye. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Registrer dere på htc.mine.nu . Der er det sortert inn i kategorier slik at det blir lettere å finne fram. Det er åpent for forandringer også, slik at det evt kan bli enda bedre! Diemetrix har lånt meg FAQ'en slik at den ligger der også. Endret 1. september 2008 av stavros Lenke til kommentar
osmano Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Har en bekjent som har Iphone, og han viste meg et TV-Guide program som han hadde lastet ned. Det viste TV guide oversikt over alle de norske TV-kanalene. Det så veldig kjekt ut, og kunne tenkt meg noe lignende til min Diamond. Har prøvd og søke litt , men har ikke funnet noe relevante programmer. Er det noen som har sett et slikt program til Windows Mobile? -L- Hei! Jeg har ikke noe program men bruker en wap-side som jeg synes er grei: http://interaktiv.vg.no/tvmobil/mobil.php - eller du går bare til wap.vg.no og finner link der...Har de aller fleste kanaler... os:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå