Veriado Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hei igjen, håper fortsatt noen kan svare på spm. mitt angående GPS(TOMTOM7-freeware). Har ett nytt spm.: Jeg sliter med å få slått av EDGEn min. Hadde gjort slik som det sto i FAQ-en til trådstarteren, men når jeg skulle inn på nettet ble jeg automatisk logget inn med EDGE. Noe jeg selvsagt ikke ville, både fordi det koster penger, men ikke minst siden jeg hadde WIFI(trådløst nett) tilgjengelig i området. Så hvis noen kunne gi meg en kort "how to do" på hvordan man gjør det, enkelt å greit forklart. Er nybegynner så trenger det enkelt:) Lenke til kommentar
Fredrik_89 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Går det an å få spilt av filmer i liggende format? Når jeg bruker tcpmp så er bildet stående og utnytter da bare halve skjermen. Fins det evt. et annet program hvor man kan spille av filmer liggende? Lenke til kommentar
tomandreas Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Eg kjøpte min Diamond for omlag ein månad sidan. Framleis ROM 1.37. Problemet mitt er at videovisning i både WMPlayer og Core hakker. Dette er uavhengig av oppløysning eller størrelse. Å sjå film på youtube går heilt bra, der flyter det fint, men så snart eg skal sjå ein video som er lagra på telefonen hakker den voldsomt (både lyd og bilde). Har prøvd mange forskjellige filtypar, i tillegg til program som skal konvertere f.eks. DVD til format kompatible med HTC Touch Diamond. Er det andre som har dette problemet? Eg har lyst å kunne legge inn episoder av Simpsons, men dette er for øyeblikket umulig. Need help! (Har lest heile tråden, men har ikkje lagt merke til nokon som beskriv dette problemet før) Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Babality Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Går det an å få spilt av filmer i liggende format? Når jeg bruker tcpmp så er bildet stående og utnytter da bare halve skjermen. Fins det evt. et annet program hvor man kan spille av filmer liggende? Hmm, jeg får da liggende format ved å trykke på skjermen. Klikk på skjermen og filmen starter å kjøre i liggende og fullscreen modus, et klikk til og den blir satt på pause. Lenke til kommentar
victurus Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Noen som vet om det går ann å få "explorer view" på S2P når jeg skal velge sanger? Haater at alt bare er ramset opp, og slide funksjonen er altfor unøyaktig til at det går å bruke den, Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Er det mulig å gå inn på delte mapper i trådløsnettverket med diamond? Skulle nesten tro at det skulle gå an "outofthebox" men det er mulig jeg må ha programvare for dette? Lenke til kommentar
jazzen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hei, jeg har en HTC diamond her nå, men ønsker å bruke den som musikktlf til og fra jobb etc. Med det medfølgende headsettet er den helt ubrukelig. Må jo ha øreganger store som tunneler for at de skal sitte skikkelig og lyden er skarp og nærmest fri for bass. Er det noen som vet om, eller har erfaringer med andre headsett som duger, helst med mikrofon på da. Vet det går ann å få tak i overgang men da mister mann jo mikrofonmuligheten. Syntes telefonen ellers virker knakende bra men dette må jeg finne en løsning på! Setter stor pris på svar Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hei, jeg har en HTC diamond her nå, men ønsker å bruke den som musikktlf til og fra jobb etc. Med det medfølgende headsettet er den helt ubrukelig. Må jo ha øreganger store som tunneler for at de skal sitte skikkelig og lyden er skarp og nærmest fri for bass. Er det noen som vet om, eller har erfaringer med andre headsett som duger, helst med mikrofon på da. Vet det går ann å få tak i overgang men da mister mann jo mikrofonmuligheten. Syntes telefonen ellers virker knakende bra men dette må jeg finne en løsning på! Setter stor pris på svar Det selges HTC-miniUSB til minijack, hvor mikrofonen sitter i overgangen, fungerer veldig fint om du ikke har noe imot å modifisere hodesettet ditt ved å kutte kabelen litt, evnt ikke har noe imot ekstra lang ledning. Spørsmål: Nå har mange av dere hatt diamanten lenge. Det har også jeg, og naturlig nok, begynte screenprotectoren å bli ripete. Tok den av i dag, og skjermen var vakker igjen. Men, jeg trenger ny protector, så hvilken vil dere anbefale nå som dere har hatt litt tid med telefonen? Lenke til kommentar
victurus Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Spørsmål: Nå har mange av dere hatt diamanten lenge. Det har også jeg, og naturlig nok, begynte screenprotectoren å bli ripete. Tok den av i dag, og skjermen var vakker igjen. Men, jeg trenger ny protector, så hvilken vil dere anbefale nå som dere har hatt litt tid med telefonen? Samme her! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Spørsmål: Nå har mange av dere hatt diamanten lenge. Det har også jeg, og naturlig nok, begynte screenprotectoren å bli ripete. Tok den av i dag, og skjermen var vakker igjen. Men, jeg trenger ny protector, så hvilken vil dere anbefale nå som dere har hatt litt tid med telefonen? Samme her! Ebay My friends! Just seach for it! Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Fysisk mulig å få zoome inn på bilder, som jeg har på telefonen? Klarte å taste på noe som gjorde at det zoomet inn, men får det ikke til igjen. xD Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Bruk fingern og tegn en sirkel Endret 28. august 2008 av Uderzo Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hei, jeg har en HTC diamond her nå, men ønsker å bruke den som musikktlf til og fra jobb etc. Med det medfølgende headsettet er den helt ubrukelig. Må jo ha øreganger store som tunneler for at de skal sitte skikkelig og lyden er skarp og nærmest fri for bass. Er det noen som vet om, eller har erfaringer med andre headsett som duger, helst med mikrofon på da. Vet det går ann å få tak i overgang men da mister mann jo mikrofonmuligheten. Syntes telefonen ellers virker knakende bra men dette må jeg finne en løsning på! Setter stor pris på svar Har ikke noen forslag til headsett men du trenger hvertfall en slik en for å kunne bruke vanlige headsett uten USB plugg: http://www.mytrendyphone.no/shop/htc-stere...dset-9893p.html Den har også mikrofon slik at du ikke trenger å tenke på det. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Da var min Diamond i hus, så her kommer første av maaaange kommende spørsmål: 1. Jeg har lest at nyeste firmware fjerner animasjoner for å gjøre brukeropplevelsen kjappere, blir animasjonene fjernet for godt? Eller har man mulighet for å slå dem av og på? Noen ulemper med å installere nyeste ROM/firmware? Endret 28. august 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Tror det kun er en animasjon som er fjernet. Det er den som kommer når du blar fra f.eks. home til kontaktene. Du finner selvsagt filmer som viser dette på youtube. Du kan ikke slå på denne animasjonen uten videre, men tror det lar seg gjøre ved å legge inn en .cab fil, men er ikke helt sikker. Jeg anbefaler nyeste firmware. Den er mye raskere! Endret 28. august 2008 av qweac Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Tror det kun er en animasjon som er fjernet. Det er den som kommer når du blar fra f.eks. home til kontaktene. Du finner selvsagt filmer som viser dette på youtube. Du kan ikke slå på denne animasjonen uten videre, men tror det lar seg gjøre ved å legge inn en .cab fil, men er ikke helt sikker. Jeg anbefaler nyeste firmware. Den er mye raskere! Hvor får man så lastet ned denne? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 HTC sine nettsider. Du må registrere produktet ditt der først. Lenke til kommentar
taorbeck Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) prøver og synkronisere dimanten med pcen for og få lagt inn kontaktene fra outlook. Får koblet til activesync men får feilmelding når jeg prøver og synke, feilmelding: ActiveSync støtte på et problem på stasjonær PC. Kjører vista på pc og har siste rom på telefon. Noen som har en ide?? edit: fant ut av det. stod tidligere i denne tråden. Kjempetråd forresten... masse bra tips her.. Endret 28. august 2008 av taorbeck Lenke til kommentar
Veriado Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hei igjen,håper fortsatt noen kan svare på spm. mitt angående GPS(TOMTOM7-freeware). Har ett nytt spm.: Jeg sliter med å få slått av EDGEn min. Hadde gjort slik som det sto i FAQ-en til trådstarteren, men når jeg skulle inn på nettet ble jeg automatisk logget inn med EDGE. Noe jeg selvsagt ikke ville, både fordi det koster penger, men ikke minst siden jeg hadde WIFI(trådløst nett) tilgjengelig i området. Så hvis noen kunne gi meg en kort "how to do" på hvordan man gjør det, enkelt å greit forklart. Er nybegynner så trenger det enkelt:) Håper noen kan svare meg på spm. mitt:) Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) fikset: Endret 28. august 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå